loading...
زد بی دانلود
Alisp59 بازدید : 218 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2017 cover

Pro Evolution Soccer 2017 یا همان PES 2017 جدیدترین نسخه از سری بازی های ورزشی PES است که توسط شرکت KONAMI ساخته شده و به گفته مسئولین سازنده PES 2017 بهترین و کامل ترین نسخه این بازی از لحاظ گرافیک و گیم پلی می باشد. کونامی ابتدا تمرکز زیادی روی خلق یک گرافیک باورپذیر دارد و پس از آن هم تمرکز بر روی پی‌ریزی یک گیم‌پلی کاملا واقعی. در زمینه گرافیک، امسال شاهد رقابت جالبی بین PES و فیفا خواهیم بود. فیفا با استفاده از موتور فراست‌بایت قطعا گرافیک زیبایی ارائه خواهد کرد و PES هم کماکان از موتور بسیار قدرتمند فاکس (Fox Engine) برای خلق جلوه‌های بصری خود استفاده می‌کند که قدرت آن، در نسخه سال ۲۰۱۶ این بازی کاملا مشهود بود.

Alisp59 بازدید : 324 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

Rise of the Tomb Raider cover

بازی Rise of the Tomb Raider در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Crystal Dynamics ساخته شده است و استودیو Square Enix آن را در سال 2016 برای PC منتشر خواهد کرد . بازی ظهور مهاجم مقبره دومین عنوان از سری بازی محبوب و بازسازی شده ی Tomb Raider می باشد اولین عنوان از این بازی در سال 2013 منتشر شد و با موفقیت های چشمگیری روبه رو گشت . بعد از تجربه ای ماورالطبیعه ای که لارا کرافت در جزیره ی Yamatai با گروهی سازماندهی شده به نام Trinity داشت برای آنکه ثابت کند دچار جنون و دیوانگی نیست وسواس خاصی در مورد پیدا کردن این دسته از اسرار در سرتاسر دنیا پیدا کرد . در بازی Rise of the Tomb Raider لاراکرافت به همراه Jonah Maiava به سیبری سفر کرده تا شهر باستانی Kitezh که به وسیله ی شاهزاده ی بزرگ قرت 13 یعنی Vladimir ساخته شده است را کشف کند . لارا معتقد است که جاودانگی در این شهر پنهان شده است . در این بین گروه ماورالطبیعه ی Trinity نیز چالش بزرگ برای لارا به حساب می آید و او باید در این میان با انسان ها , حیوانات و محیط مقابله کرده تا حقیقتی که پنهان شده است را پیدا کند و به فردی تبدیل گردد که همیشه منتظرش بود . گیم پلی بازی Rise of the Tomb Raider به صورت سوم شخص بوده و دارای ویژگی های بسیاری می باشد که در نسخه ای که در سال 2013 نیز منتشر گشت شاهد آن بودیم . شما در طول مسیر محیط های متنوعی را شاهد خواهید بود , با دشمنان مختلف مبارزه کرده و پازل های گوناگونی را حل خواهید کرد.

Alisp59 بازدید : 392 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

LEGO MARVELs Avengers cover

LEGO MARVELs Avengers نسخه جدید سری بازی های لگو می باشد که برای PC عرضه شده است. در این بازی شما قرار است در نقش ابرقهرمانان کمیک‌های مارول برای نجات زمین بجنگید. لازم به ذکر است که LEGO Marvel’s Avengers قرار است تا صحنه‌های سینمایی و معروفی که در فیلم‌های مارول رخ داده است، همانند نبرد نیویورک که میان انتقام‌جویان و سوپر ویلن لوکی رخ می‌دهد، شامل شود. بازی‌های لگو همواره به واسطه گیم‌پلی خوب و داستان‌هایی که معمولا از کمیک‌های پرطرفدار برگرفته است، مورد توجه بازی‌بازان قرار می‌گیرند. عنوان LEGO Marvel’s Avengers چند ماه پیش معرفی شد و در جریان مراسم اهدای جوایز بهترین‌های سال ۲۰۱۵ در صنعت بازی، The Game Awards 2015، تریلری جدید نیز از بازی منتشر شد.

Alisp59 بازدید : 312 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)

Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends

Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends یک بازی اکشن جذاب است که با نگاهی تازه به مجموعه کارتونی پاندای کونگ فو کار ساخته شده است. بازی دارای بخش‌های مختلفی مانند آموزش، تمرین و تورنمنت اسطوره‌ها در بخش تک‌نفره خواهد بود. قسمت چندنفره نیز شامل مبارزات تن به تن، نبردهای گروهی و مبارزات تگ‌تیم است که تمام این حالت‌ها هم به صورت آنلاین و هم آفلاین قابل بازی هستند. علاوه بر این در این بازی مکان‌های مختلف مجموعه‌ی فیلم‌های کونگ‌فو پاندا بازسازی شده‌اند و 20 شخصیت شناخته‌ شده‌ ی این سری در بازی حضور خواهند داشت.

Alisp59 بازدید : 387 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

Just Cause 3

بازی Just Cause 3 یک بازی پر از ضرب و شتم و دیوانه‌وار است. این عنوان فراز و نیشب‌های بسیار فراوانی را در هر زمینه، نسبت به نسخه‌های پیشین خود تجربه کرده است. گیم‌پلی بازی یک آشوب و هرج و مرج به تمام عیار است و شاهد یک محیط بسیار گسترده جهت گشت و گذار هستیم. ممکن است که بازی به بزرگی که بعضی افراد تصور می‌کردند نباشد؛ اما محیط بازی به اندازه بزرگ است که بتواند ماموریت های اصلی، فرعی، چالش‌ها، درگیری‌های تصادفی و… را به خوبی در خود جای دهد. استودیو اوِلانچ به بهترین شکل ممکن از پس طراحی Just Cause 3 برآمده و تجربه آن به تمامی بازی‌بازان علاقه‌مند به اکشن‌های هیجان‌انگیز و آرکیدی پیشنهاد می‌شود. اما اگر به دنبال داستان و شخصیت پردازی قدرتمند می‌گردید، Just Cause 3 حرف چندانی برای گفتن نخواهد داشت.

Alisp59 بازدید : 534 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

Street Fighter 5 cover

 Street Fighter 5 دنباله‌ای برای سری محبوب و مشهور Street Fighter است که مانند صبح روز بعد اجتناب ناپذیر است و چیزی خواهد بود که کسی انتظارش را نخواهد داشت. یوشینوری اونو، تولیدکننده این سری از شگفت‌انگیز بودن نسخه پنجم بازی می‌گوید. عنوان Street Fighter برای انتشار در پلتفرم های مقصد PS4 و رایانه های شخصی برنامه ریزی شده است. تاکنون هیچ نوع صحبتی جهت عدم انتشار عنوان مذکور بر روی کنسول Xbox One ارائه نشده است. از جدیدترین امکانات مهم در Street Fighter V، می توان به قابلیت بازی بین دو پلتفرم مختلف اشاره کرد (cross-play). بدین صورت که اگر شما نسخه PC را دارید، می توانید با فردی که نسخه Playstation 4 را خریداری کرده است بازی کنید. همچنین دیگر به صورت قطعی تایید شد که Street Fighter V در میان کنسول ها، فقط و فقط انحصاری PS4 می باشد و دیگر کنسول ها مانند Wii U یا Xbox این عنوان را دریافت نخواهند کرد.

Alisp59 بازدید : 237 یکشنبه 26 مهر 1394 نظرات (0)

Emergency 2016

در Emergency 2016 شما باید آتش نشان ها، پلیس، نیروهای کمک تکنیکی و بهیارها را در شرایط اضطراری جدیدی که در این بازی تعبیه شده است مدیریت کنید و به آن ها فرمان دهید تا بتوانید جان انسان ها را نجات دهید. ماشین آلات بازی به کل آپدیت شده، فضای بازی و گستردگی اتفاقات گسترش پیدا کرده و موتور گرافیکی بازی بهبود پیدا کرده است. حال نوبت شماست که دست به کار شوید و در ماموریت های مختلف جان انسان ها را نجات دهید! در نسخه جدید این بازی شامل پیشرفت های بسایر گرافیکی بوده ایم و تمامی اجزا کاملا طبیعی به نظر می آیند.

Alisp59 بازدید : 411 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2016 cover

Pro Evolution Soccer 2016 یا همان PES 2016 جدیدترین نسخه از سری بازی های ورزشی PES است که توسط شرکت KONAMI ساخته شده و در این پست ما نسخه PS3 آن را برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم. در این نسخه از بازی سرعت بازی افزایش پیدا کرده است و به گیمر این امکان را می دهد تا بتواند به راحتی بر روی بازیکن های تیم خود کنترل داشته باشید. در این بازی حدود 1000 بازیکن جدید در قالب تیم های جدید از کشور ایران و سایر کشورها به بازی اضافه شده است تا گیمر بتواند به راحتی تیم مورد علاقه خود را انتخاب کند و با آن تیم به میدان برود. ناگفته نماند که گرافیک بازی با تغییرات چشم گیری که کرده است فضای بازی را بسیار طبیعی و با کیفیت کرده است که باعث جلب توجه گیمر می شود. تغییراتی که نسخه 2016 کرده است را میتوان یکی از جدی ترین تغییرات بازی های PES دانست که کمپانی KONAMI برای آن سنگ تمام گذاشته است قابلیت Advanced Collision System که برخورد و دعوا های بازیکنان را بر سر مالکیت توپ واقعی تر می کند ، قابلیت Aerial Strength که به شما این امکان را می دهد تا مواقعی که توپ در هوا است با استفاده از تکنیک های خارق العاده توپ را تصاحب کنید و هزاران قابلیت دیگر که به بازی PES 2016 اضافه شده است.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
دانلود رایگان جدیدترین و آخرین نسخه انواع بازی ها و نرم افزارها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 33,458
  • بازدید کلی : 1,077,975