loading...
زد بی دانلود
Alisp59 بازدید : 273 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

The Record Breaking Nissan GT-R

Nissan در اوایل دهه 1970 میلادی، نیسان دست به تولید خودروی اسپرتی با قابلیت‌های بالا به نام اسکای لاین جی تی آر زد. شهرت و موفقیت‌های بدست آمده توسط این مدل، نیسان را بر آن داشت تا در دهه ۱۹۹۰ نسخه دیگری از آن را ارائه کند. اما کار مدل افسانه‌ای نیسان به همین جا ختم نشد. از سال 2001 تا 2007 تقریباً هر ساله نیسان یک مدل مفهومی از جی تی آر را در نمایشگاه خودرو توکیو به نمایش می‌گذاشت. اما باید گفت بازدید کنندگان با چیزی بیشتر در حد یک بدنه مواجه می‌شدند و از موتور و سایر مشخصات فنی آن خبری نبود. تا اینکه نیسان بالاخره اعلام کرد جی تی آر جدید را در سال 2007 به بازار ژاپن عرضه خواهد کرد.

Alisp59 بازدید : 388 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (1)

sls amg

مرسدس بنز SLS AMG يك سوپر ماشين فوق العاده است. بيل كلينتون همواره به اين موضوع اشاره مي كرد كه اگر به يك خوك بال بدهيد، مي تواند پرواز كند ولي هيچگاه مثل عقاب نمي شود. ولي اگر يك بنز 157 هزار يورويي با موتور 571 اسب بخار، بال داشته باشد؛ چه اتفاقي مي افتد؟اين بار مرسدس بنز سوپر ماشيني ارائه كرده كه بهترين باشد. به عقيده آنها اين ماشين براي اين ساخته نشده كه رقيب Ferrari 458 italia و يا Aston Martin باشد. اين ماشين بهترين و برترين ماشين در بين كليه رقباست. مشخصات روي كاغذ هم حاكي اين مطلب است. ولي بايد عملكرد ماشين را نيز برآورد كرد. موتور 6.3 ليتري اين ماشين كه توان 571 اسب بخار توليد مي كند در مقايسه با موتور 4.5 ليتري Ferrari كاملا قوي تر است.

Alisp59 بازدید : 416 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 aston martin

استون مارتین در سال ۱۹۱۳ توسط لیونل مارتین و رابرت بمفورد تاسیس شد. این دو نفر در همکاری با هم تحت عنوان بمفورد و ‏مارتین، به فروش ماشین‌هایی که توسط کمپانی سینگر از منطقه‌ای در کالو استریت، لندن اقدام کردند. همچنین آنها در این ‏منطقه خودروهای جی‌دبلیوکی و کالتروپ را سرویس می‌نمودند.مارتین در مسابقهٔ ویژه‌ای در آستون هیل، در منطقه‌ای ‏نزدیک آستون کلینتون شرکت کرد، سپس این دو نفر تصمیم به ساخت خودوی خود گرفتند. نخستین ماشینی که تحت عنوان ‏استون مارتین تولید شد، توسط مارتین طراحی شده بود. این خودرو از قرار دادن یک موتور چهار سیلندر کاونتری سیمپلکس، بر ‏روی اتاق یک ایزوتا فرانچینی مدل ۱۹۰۸ تشکیل شده بود.این دو نفر مالکیت مناطقی را در هنیکر واقع در کنزینگتون بدست آوردند و موفق شدند اولین اتومبیل خود را در مارس ۱۹۱۵ ‏تولید کنند. اما بدلیل گسترش جنگ جهانی اول پروسهٔ تولید این خودرو هرگز آغاز نشد و مارتین به نیروی دریایی پیوست، ‏بمفورد نیز به ارتش بریتانیا ملحق شد. تمام تجهیزات این کارخانه نیز به یک شرکت هواپیماسازی انگلیسی تحت عنوان ساپ‌ویت فروخته شد.از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۷ استون مارتین بخشی از شرکت خودروسازی فورد بود، که در سال ۲۰۰۰ به عنوان بخشی از کارخانه گروه اتوموتیو پرمیر محسوب شد. در ۱۲ مارس ۲۰۰۷ این شرکت به قیمتی معادل ۴۷۹ میلیون یورو به وسیلهٔ یک ‏شرکت مشارکتی خریداری شد. این شرکت توسط دیوید ریچارد مدیریت می‌شد. همچنین شرکت‌های کویتی سرمایه‌گذاری دار ‏و سرمایه‌گذاری ادیم، همچنین بازرگان آمریکایی؛ جان سیندرز در این شرکت سرمایه‌گذاری کردند. شرکت فورد با سرمایه ۷۷ ‏میلیون دلار مالکیت شرکت استون مارتین را حفظ کرد.‏

Alisp59 بازدید : 920 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (1)
sheverlet
 
شورلت یک از شرکت های بزرگ خودروسازی آمریکاست.این شرکت در سال 1911 توسط لوئیس شورلت تاسیس شد.

در سال ۱۹۱۳ لوئیس شورولت و دو نفر دیگر، بنام‌های وی. آر هفلر و جی‌بویز تصمیم گرفتند، تا کارخانه تولید موتورهای هوایی شورولت را تأسیس کنند. اما این کارخانه در همان آغاز کار، ورشکست گردید و در سال ۱۹۴۱، لوئیس شورولت به صورتی مرموز کشته شد و راز قتل او در پرده‌ای از ابهام باقی ماند.

در سال ۱۹۱۴ نام کمپانی به مکسویل موتور تغییر و در شهر نیویورک تعداد ۵٫۰۰۵ دستگاه خودرو تولید شد و در همین سال، مدل دیگری نیز به نام ۴۹۰ و یا قیمت ۴۹۰ دلار به بازار عرضه شد.

طی دو سال تعداد ۷۰٫۷۰۱ دستگاه از این اتومبیل به فروش رفت و در سال ۱۹۱۷ اولین اتومبیل مستقف این کمپانی ساخته شد. در ۱۹۱۸ شورولت شروع به تولیدات تجاری مانند کامیون کرد.

در سال ۱۹۱۹ شورولت به دو بخش کمپانی دورانت و بخش جنرال موتورز تقسیم و تا قبل از جنگ جهانی دوم، معادل ۱۴۹٫۹۰۴ دستگاه اتومبیل تولید نمود.

 

درباره ما
دانلود رایگان جدیدترین و آخرین نسخه انواع بازی ها و نرم افزارها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 33,408
  • بازدید کلی : 1,077,925