loading...
زد بی دانلود
Alisp59 بازدید : 407 سه شنبه 06 تیر 1396 نظرات (0)

F1 2016

F1 2016 یک بازی در سبک شبیه ساز می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Codemasters ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Codemasters یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تاکنون تجربه ساخت بازی های بسیاری نظیر سری محبوب F1 و Overlord را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است. این بازی را می‌توان از انواع SimCade یا نیمه‌شبیه‌ساز دانست که البته به نظر ما تجربه‌ی بازی به نمونه‌های شبیه‌ساز نزدیک‌تر است. چون در این بازی تنها نحوه‌ی کنترل خودرو را نباید در نظر داشت و کنترل و بررسی سایر عوامل تاثیر بسیار زیادی در روند بازی خواهد داشت. به همین دلیل قبل از انجام این بازی باید از خود بپرسید چقدر آماده‌‌ی رقابت در سخت‌ترین و پیچیده‌ترین نوع از مسابقات اتومبیلرانی هستید.

Alisp59 بازدید : 200 شنبه 30 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود بازی GRID Autosport Complete برای PC

GRID Autosport Complete یک بازی هیجان انگیز و حرفه ای ماشین سواری است. نسخه complete این بازی تمام آپدیت ها و بروزرسانی ها و افزونه های عرضه شده برای این بازی را داراست. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.

Alisp59 بازدید : 507 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

Forza Motorsport 6 Apex pc cover

Forza Motorsport 6 Apex یک بازی حرفه ای ماشین سواری است است که در سال 2016 برای کنسول های بازی و کامپیوتر منتشر شده است. در مراحل ساخت این بازی استودیوی بازی سازی Turn 10 Studios با گروه Top Gear و متخصصین این برنامه همکاری نزدیکی داشته است همچنین آنها با کمپانی Ford نیز برای وارد کردن اتوموبیل Ford 2017 همکاری داشته اند تا بتوانند آخرین اتوموبیل این کمپانی بزرگ را وارد این بازی کنند . سازندگان در مراحل ساخت این بازی سنگ تمام گذاشته اند و از همان ابتدا قصد داشته اند که بهترین تجربه ریسینگ را در این بازی رقم بزنند انها با کمپانی های بزرگ اتوموبیل سازی قرار داد های انحصاری بستند تا بتوانند یک سری اتوموبیل خاص وارد کنند ، در بازی رایانه ای FORZA MOTORSPORT 6 بیش از 560 اتوموبیل وجود دارد که به راحتی می توان گفت این بازی تمام سلایق موجود را پوشش داده است ، در شبیه سازی اتوموبیل های این بازی از سیستم PBM استفاده شده است که باعث شده است ماشین ها با جزئیات بسیار بالایی شبیه سازی شوند .

Alisp59 بازدید : 1186 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

Need for Speed 2015

مجموعه‌ Need for Speed از دوران اوجی که زمان بازی‌های Underground و بازی پرافتخار Most Wanted داشت، بسیار فاصله گرفته و فقط زمانی که استودیو کرایتریون، سازنده‌ی بازی‌های Burnout سکان‌دار مجموعه شد، شاهد ساخت دو بازی Hot Pursuit 2011 و Most Wanted 2012 بودیم که در نوع خود قابل قبول بودند. اما باز این سری در سراشیبی سقوط افتاد تا جایی که الکترونیک آرتز تصمیم گرفت که یک سال به این سری استراحت بدهد و تیم گوست زمان‌ بیشتری برای پیاده‌سازی ایده‌های برتر داشته باشند.

Alisp59 بازدید : 288 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

Spintires cover

Spintires یک بازی جذاب در سبک کامیون سواری می باشد که توسط شرکت Oovee team ساخته شده است. آب و هوا یکی از بخش های مهم این بازی است که روی رانندگی شما موثر خواهد بود و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید. از دیگر ویژگیهای بازی Spin Tires میتوان به طراحی خوب کنترل ماشینها و همچنین محیط جاده های مختلف اشاره کرد که جذابیت بازی را دو چندان کرده است.

Alisp59 بازدید : 471 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

[به همراه آخرین آپدیت ها]

[کرک بازی به پست اضافه شد]

 Project CARS cover

Project CARS تجربه ای جدید و متفاوت را در بازی های ماشین سواری برای شما فراهم میکند. این بازی مهیج و جذاب توسط یک شرکت بازی سازی واقع در انگلیس به نام Slighty Mad Studios ساخته شده است.در این بازی صد ها ماشین وجود دارد که که همگی لایسنس شده هستند و بیشتر در برنامه هایی مانند Top Gear مشاهده شده اند اما نباید انتظار داشته باشید که هر ماشینی در بازی استفاده شود و برخی از آن ها بدون استفاده در بازی قرار داده شوند. با توجه به نمایش ها و تریلر های بازی، ماشین ها از طراحی، تنوع و جزئیات بسیار خوبی بهره مند هستند و شما قادر خواهید بود تا هر کلاسی از ماشین را خریداری کنید و شروع به تیونگ آن کنید یا مانند یک ماشین معمولی بدون بدنه های مخصوص مسابقه شروع به رانندگی کنید! شاید شما هم NFS: Shift که معجون سازندگان PJ بود را تجربه کردید که چقدر پیست های متنوع و زیبایی داشت!

Alisp59 بازدید : 612 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

[به همراه جدیدترین آپدیت ها]

[نسخه کرک شده]

euro truck simulator 2 cover

Euro Truck Simulator 2 یک بازی شبیه ساز رانندگی کامیون می باشد که در سال 2013 توسط شرکت بازی سازی SCS Software ساخته شده است. این بازی مختص کسانی است که به بازی های رانندگی با ماشین های سنگین علاقه مند هستند چون در این بازی می توانید تجربه ای جدید و متفاوت را در رانندگی با ماشین های سنگین داشته باشد و از آن لذت ببرید.در این بازی شما این امکان را دارید که همراه ماشینهای سنگین به رانندگی در جاده های بسیار وسیع میان شهرهای مختلف کشورهای اروپایی مانند رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ بپردازید و تجربه بیش از چند صد مایل همراه با ماشینهای سنگین بدست آورید . در این سفرها با وجود محدودیت زمانی و فشاری که وجود دارد  استقامت ، مهارت و سرعت شما سنجیده و افزایش می یابد.

Alisp59 بازدید : 1072 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

the crew for pc

 Ubisoft روی گیم پلی بازی به خوبی وقت گذاشته است و جای تحسین را دارد.شما می توانید ماشین خود را از درون ببینید و موتور و … را قوی تر کنید حتی می توانید ببینید که موتوری که عوض کرده اید چطوری کار میکند!؟به نظر میرسد که بازی از ۵۰ LEVEL ساخته شده است و این ۵۰ level  در ۵ منطقه  تقسیم شده است.شما می توانید از تو نقشه  هر جایی را  که دوست دارید انتخاب کنید و بازی را از ان جا شروع کنید.مسابقات هم بسیار زیبا هستند شما می توانید با رقیب خود تنهایی مسابقه دهید و یا دست جمعی.قابلیت های دستی کشیدن و … هم در بازی وجود دارند.شما این امکان را دارید در همان لحظه ای که رانندگی میکنید ماشین زیر پایتان را عوض کنید و برای اینکه در شهر خسته نشوید می توانید به پیدا کردن بیش تر از ۱۰۰۰ مکان های معروف بپردازید.پلیس ها هم می توانند از نیروهای زمینی و هم از نیروی های هوایی  برای دستگیر کردن شما استفاده کنند.در طول بازی شما حرفه ای تر و ماهر تر در رانندگی میشوید در این حین مراحل بیش تر و سخت تر برای شما بازی میشود.بخش تک نفره ۲۰ ساعت گیم پلی دارد حال شما هم می توانید با دوستانتان بازی را به اتمام برسانید و هم خود تکی.همچینین این بازی جوایز E3وIGN و…… را گرفته است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
دانلود رایگان جدیدترین و آخرین نسخه انواع بازی ها و نرم افزارها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 33,442
  • بازدید کلی : 1,077,959