loading...
زد بی دانلود
Alisp59 بازدید : 175 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

Call of Duty Black Ops III XBOX 360 COVER

Call of Duty Black Ops III از جايي آغاز مي شود كه سال ها از نسخه ي اول بازي گذشته و بايد اين نكته رو در ابتداي كار ياد آور شوم كه شما حتما بايد نسخه ي اول را بازي كرده باشيد تا بتوانيد با Call of Duty Black Ops III ارتباط برقرار كنيد و از داستان و گيم پلي آن لذت ببريد. Call of Duty Black Ops III در واقع مكمل نسخه ي اول از اين عنوان است. عشق تنها دليلي بود كه  باعث شد كه Raul Menendez به فكر يك انقلاب باشد و تنها دليلي كه Raul Menendez به يك انقلابي تبديل شد، كشته شدن خواهرش توسط نيرو هاي سازمان سياه بود، كه در صدر آنها Mason و رفيق قديمي اش Hudson قرار داشتند. او براي انتقام از خون خواهرش، دنيا را به آتش كشيد. همانند مبارزه در زیر آب که مشابه آن در CoD: Ghosts هم وجود داشت و در اینجا هم شما باید به دشمنانی که در مسیرتان در آب قرار می‌گیرند، تیراندازی کنید! همچنین تریارک سعی کرده که گیم‌پلی بازی دارای تخریب‌پذیریِ قابل‌توجهی باشد و در تریلرها شاهد ریزش ساختمان‌ها براثر جنگ هستیم.

Alisp59 بازدید : 240 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

Rugby World Cup 2015 xbox 360 cover

Rugby World Cup 2015 بازی جدیدی در سبک راگبی می باشد که در سال 2015 توسط HB Studios ساخته و توسط Bigben Interactive, Plug In Digital برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شما با این بازی میتوانید به یکی از حرفه ای ترین بازیکنان ورزش راگبی شوید. در اول بازی شما یک بازیکن رده آخر هستید و کسی شما را تحویل نمی گرید ولی نباید بگذارید که اینها مانع پیشرفت شما شود و باید به کار خود ادامه دهید و در مسابقات بیشتری همراه با تیم خود پیروز شوید تا مردم به سمت تیم شما جذب شوند، تنها چیزی که برای معروف شدن نیاز است روحیه و صبر است  و پس از به دست آوردن این دو چیز شما آماده هستید تا وارد زمین مسابقه شوید و تیم مقابل را شکست دهید. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک خارق العاده آن ، دارای تیم های بسیار زیاد ، دارای توپ های متنوع ، امکان شخصی سازی تیم ، امکان تعویض لباس ، دارای چلنج های متنوع و… اشاره کرد.

Alisp59 بازدید : 300 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

FIFA 16 Xbox cover

FIFA 16 جدیدترین نسخه از سری بازی های فیفا می باشد که توسط شرکت بازی سازی EA SPORTS تولید شده است.  فیفا 16 قصد دارد فوتبالی معتبر ، متعادل ، نو و البته هیجان انگیز را ارائه دهد ، تا شما با بازی کردن آن لذت ببرید و به راه خودبرای شرکت در مسابقات و پیروزی در آنها ادامه دهید و به سطح های بالاتری برسید. این نسخه هم چنین با حفظ ویژگی های نسخه های قبل و اضافه کردن ویژگی های خارق العاده می تواند طرفداران بیشتری را به خود جذب کند. همچنین در این نسخه از بازی سرعت بازی افزایش پیدا کرده است و به گیمر این امکان را می دهد تا بتواند به راحتی بر روی بازیکن های تیم خود کنترل داشته باشید. در این بازی حدود 1000 بازیکن جدید در قالب تیم های جدید از کشور ایران و سایر کشورها به بازی اضافه شده است تا گیمر بتواند به راحتی تیم مورد علاقه خود را انتخاب کند و با آن تیم به میدان برود.

Alisp59 بازدید : 339 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

Dragon Age Inquisition xbox cover

در Dragon Age Inquisition شما تنها رهبر یک سری ماجراجویان نیستید در این سرزمین بسیار بزرگ نیستید، ولی یکی از مهم ترین وظایف شما در همین زمینه کنترل گروه خود در سرزمین های مختلف با وجود جنگ های مختلف مردی و نزاع های سیاسی می باشد. به معنی واقعی کلمه، در یک مسیر به عنوان یک سرپرست و رهبر شما وظیفه دارید برای گروه خود در برخی از مواقع برای حفظ جان و سلامتی آن ها حتی یک سوارخ بزرگ از آسمان، برای عبور از آن، ایجاد کنید! در این عنوان سازمان های مختلف شما دارای بخش های حرکتی زیادی برای کنترل و رهبری است، اما برخی از اقدامات عمده مانند به سراغ مناطق جدید رفتن و یا انجام ماموریت های جدید داستان نیاز به قدرت دارد. یکی از مرکزی و مهم ترین منابع که در آن می توان کار های مختلفی انجام داد و خود را برای ماموریت های مختلف آماده سازی کرد در عنوان Inquisition، نه منطقه بزرگ می باشند. این واقعاً فوق العلاده است، که در یکی از این مناطق در حال تمرین کردن و یا آماده ساختن خود باشید و یا در حین انجام یک ماموریت فرعی، و به صورت کاملا مستقیم و ناگهانی توسط این مرحله آموزشی یا ماموریت فرعی وارد داستان اصلی گیم پلی و این عنوان، یعنی عنوان Dragon Age: Inquisition  شوید.

Alisp59 بازدید : 699 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

Metal Gear Solid V The Phantom Pain

Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain محصول جدید شرکت بازی سازی KONAMI می باشد. ازدهمین بخش در مجموعه بازی رایانه‌ای متال گیر و اولین بازی در این سری است که بر مبنای دنیای آزاد ساخته خواهد شد. رخ‌دادهای این قسمت بلافاصله بعد از نسخه متال گیر سالید: گراند زیروز خواهد بود. داستان در سال ۱۹۸۴، و به دنبال رهبر مزدوران «ونوم اسنیک» روایت می ‌شود که ریسک رفتن به آفریقا و افغانستان در حین جنگ شوروی در افغانستان را کرده بود تا انتقامش را از افرادی که نیروهایش را نابود کرده بودند و حتی نزدیک بود خودش را در طی وقایع گراند زیروز از بین ببرند، بگیرد.در فانتوم پین، بازیکن کنترل شخصیت ونوم اسنیک (که همچنین با نام بیگ‌باس نیز شناخته می‌شود) را در مجموعه‌ای گسترده از محیط جهان باز بر عهده دارد. عناصر تشکیل دهنده روندبازی از نسخه گراندزیروز تا حد زیادی در این نسخه بدون تغییر خواهند بود، بدین معنی که بازیکن باید در خفا و بدور از دید دشمن به حرکت از نقطه‌ای به نقطهٔ دیگر جهان بازی ادامه دهد و از دید نگهبانان و دشمنان مخفی باقی بماند.

Alisp59 بازدید : 406 چهارشنبه 04 شهریور 1394 نظرات (0)

Madden NFL 16 xbox 360 cover

بازی Madden NFL 16 توسط EA Tiburon ساخته و توسط EA Sports منتشر شده است. این بازی در سبک ورزشی قرار دارد و امروز برای کنسول های نسل هفتم و هشتم منتشر شد. این عنوان با موتور بازی سازی Ignite ساخته شده و از سری Madden NFL می‌باشد. سری بازی های Madden NFL در کشور آمریکا محبوبیت بسیاری دارد، زیرا که ورزش راگبی، ورزش محبوب آمریکایی ها می‌باشد و آن ها به این ورزش و مسائل مربوط به آن علاقه بسیاری دارند.

Alisp59 بازدید : 341 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

destiny

destiny یک بازی اول شخص در سبک اکشن است که دارای یک جهان مشترک با دیگر بازیبازان نیز هست. در این بازی لود شدن تصویر و اسکرین بازی در مناطق مختلف وجود نخواهد داشت. بازی در بخش هایی شبیه به بازی های شوتر اول شخص، در بخش هایی شبیه به بازی هایی با جهان باز ( open world ,sandbox) می باشد و دارای جهان و عالمی ماندگار و به یادمندنی خواهد بود. بازیبازان می توانند به صورت انلاین با یکدیگر دیدار کنند، معامله داشته باشند و در نهایت با یکدیگر معاشرت داشته باشند. داستان بازی در ۷۰۰ سال آینده اتفاق می افتد. در آن زمان جنگ میان انسان ها و بیگانگان باعث نابودی دنیا شده ولی تمام سربازان باقی مانده از آن رویداد بزرگ به سیاره Traveler پناه آورده اند. حال شاهد یک جنگ بزرگ دیگر هستیم بر سر پیدا کردن منابع و بقای مورد نیاز برای زندگی.

Alisp59 بازدید : 292 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

Assassins Creed Rogue

شخصیت اصلی بازی Shay Patrick Cormac نام دارد، فردی که ابتدا عضو فرقه ی اساسین ها است. طبق اطلاعات منتشر شده، Shay دو سال ابتدایی در داستان بازی یعنی بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۵۴ یک اساسین است و در ابتدای بازی بازیکنان نقش یک اساسین را ایفا می کنند اما وی یک فرد تندخو است که برای اصول اساسین ها احترامی لایق نیست و به دلیل عدم داشتن بصیرت کافی از این فرقه طرد می شود ولی هنگام جدا شدن، به همرزمانش قول می دهد که انتقام سختی از آن ها خواهد گرفت و دلیل نام بازی نیز همین سرکشی وی است. وی برای این انتقام به دشمنان همیشگی اساسین ها یعنی تمپلارها می پیوندد و به این ترتیب حدود ۷ سال از داستان بازی را در نقش یک تمپلار تجربه خواهید کرد، تمپلاری که هدف اصلی وی شکار اساسین ها است. البته با توجه به اینکه او قبل یک اساسین بوده است، از توانایی های ویژه ی آن ها برخوردار است و حتی دارای Hidden Blade است. همان طور که گفته شد قرار است این نسخه شکاف داستانی میان نسخه های سوم و چهارم را از بین ببرد و از این رو، شاهد حضور هیتم کنوی در کنار Shay می باشیم. هیتم کنوی بدون شک یکی از مرموز ترین کاراکتر های این سری است که با اینکه پدرش یعنی ادوارد کنوی، یک اساسین خبره بود اما توسط تمپلار ها آموزش دید و گویا در این نسخه قرار است کنار Shay آموزش های لازم را فرا گیرد و به یک تمپلار قدرتمند بدل شود.خود یوبی سافت گفته است که داستان Shay یک داستان تیره و تاریک است و او که خود روزی از گروه اساسین ها بوده است به شکارچی اساسین ها بدل می شود و از تمامی تجهیزات و مهارت های خود استفاده می کند تا آن ها را نابود کند. در واقع مسیر تاریکی که وی انتخاب می کند سرنوشت فرقه ی اساسین ها را برای همیشه تغییر می دهد. به نظر می رسد شاهد یک داستان فوق العاده جذاب و جنجالی از این نسخه باشیم و باید دید که آیا یوبی سافت واقعا سعی دارد زندگی یک تمپلار را با بازی تحت عنوان Assassin’s Creed نشان دهد یا اینکه سوپرایز های ویژه ای در راه است و در پایان داستان Shay Patrick Cormac دوباره به اساسین ها می پیوندد؟ پاسخ تمامی این سوال های هیجان انگیز با تجربه ی بازی به دست می آید ولی چیزی که مسلم است این است که باز هم شاهد یک داستان عالی دیگر از این سری خواهیم بود.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
دانلود رایگان جدیدترین و آخرین نسخه انواع بازی ها و نرم افزارها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 284
  • بازدید سال : 33,450
  • بازدید کلی : 1,077,967