loading...
زد بی دانلود
Alisp59 بازدید : 323 دوشنبه 27 دی 1395 نظرات (0)

Far Cry Primal

به دوازده هزار سال پیش فکر کنید، جایی که انسان‌های اولیه در قلب طبیعت وحشی در کنار حیواناتی بی‌رحم نظیر ببرهای دندان خنجری زندگی می‌کردند، به دور از هرگونه فرهنگ و تمدنی. آن‌ها به صورت قبیله‌ای زندگی می‌کردند و مردان قبایل در قالب گروه‌هایی چند نفره به شکار حیوانات برای تهیه غذا می‌پرداختند. البته هر روز و به خاطر عوامل مختلفی نظیر حمله حیوانات، تغییرات شدید آب و هوایی و مسائلی از این دست برخی از انسان‌ها به کام مرگ کشیده می‌شدند. هر چه که باشد، زندگی در دامان طبیعت این خطرات را نیز در بردارد. حال، Far Cry Primal دست روی این برهه خاص زمانی گذاشته و می‌خواهد بازی‌بازان را با خود همراه کند تا سفری در دل تاریخ داشته باشد و آن‌ها را به دوازده هزار سال قبل ببرد، به دوره‌ای که در کمتر بازی کامپیوتری شاهد پرداختن به آن بوده‌ایم. حال با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به جدیدترین اثر استودیو کاربلد یوبی‌سافت مونترال (Ubisoft Montreal) تا ببینیم این بار آن‌ها چه عنوانی را برایمان تدارک دیده‌اند.

Alisp59 بازدید : 227 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

Star Wars Battlefront 3 cover

Star Wars Battlefront 3 یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط EA DICE طراحی و ساخته شده و به تازگی نسخه آلفا توسط کمپانی مشهور و محبوب Electronic Arts برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این نسخه برخلاف نسخه هایی که تا به امروز منتشر شده است بخش campaign را شامل نمی شود و سازندگان بازی بیشتر تمرکز خود را بر روی بخش مولتی پلیر معطوف کرده اند .خلاصه داستان: بازی این اجازه را به طرفداران سری بازی های جنگ ستارگان می دهد تا لحظات قهرمانانه نبردهایی فانتزی سوار شدن بر روی دوچرخه شتابگر و برفروب و خلبانی جنگنده فالکون را در طیف گسترده ای تجربه کنید . قرار است نبردها در سیارهای Endor, Hoth, Tatooine و سیاره ای ناشناخته به نام Sullust رخ دهد . بازی این اجازه را به پلیر می دهد تا از میان شخصیت های  به یاد ماندنی سه گانه اصلی مانند Darth Vader و Boba Fett یکی را انتخاب و ماجراجویی خود را آغاز کند . همانطور که گفته شد بیشتر تمرکز بازی بر روی بخش آنلاین آن است به همین خاطر بازی در این بخش می توانید به همراه 40 نفر دیگر به ماموریت های خود پایان دهید.

Alisp59 بازدید : 327 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)

WWE 2K16 pc cover

WWE 2K16 یک بازی ورزشی در سبک بازی های فایتیینگ و اسپورت می باشد که شماره های مختلفی دارد این سری از بازی ها تماما با نام WWE شناخته می شوند که شبیه ساز کشتی هستند که توسط شرکت 2K Sport منتشر می شوند. گیم پلی بازی به درد بخور و سودمنده ولی چیزی که آزار دهنده است ، اینه که بدون حرکت signature یا استفاده از finisher نمی توان به بازی پایان داد. حتی اگر بازیکن رقیب خود را با پالپ خونین مورد ضرب و شتم خود قرار دهد ، هر حرکت عادی به بازی پایان نمی دهد. بازیکن نیاز داره تا از یک finisher یا یک حرکت signature استفاده کنه . این میتونه در MyCareer و یا ۲K Showcase  یک درد در گردن ایجاد کنه . اگر هوش مصنوعی بازی یک حرکت signature یا finisher را برگرداند ، بازیکن باید آنها را دوباره جمع آوری کند . در بازی های قبلی ، بازیکن می توانست به حرکت های قوی به بازی پایان بدهد و این در حالی بود که بدن رقیب شما قرمز می شد.

Alisp59 بازدید : 324 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

Rise of the Tomb Raider cover

بازی Rise of the Tomb Raider در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Crystal Dynamics ساخته شده است و استودیو Square Enix آن را در سال 2016 برای PC منتشر خواهد کرد . بازی ظهور مهاجم مقبره دومین عنوان از سری بازی محبوب و بازسازی شده ی Tomb Raider می باشد اولین عنوان از این بازی در سال 2013 منتشر شد و با موفقیت های چشمگیری روبه رو گشت . بعد از تجربه ای ماورالطبیعه ای که لارا کرافت در جزیره ی Yamatai با گروهی سازماندهی شده به نام Trinity داشت برای آنکه ثابت کند دچار جنون و دیوانگی نیست وسواس خاصی در مورد پیدا کردن این دسته از اسرار در سرتاسر دنیا پیدا کرد . در بازی Rise of the Tomb Raider لاراکرافت به همراه Jonah Maiava به سیبری سفر کرده تا شهر باستانی Kitezh که به وسیله ی شاهزاده ی بزرگ قرت 13 یعنی Vladimir ساخته شده است را کشف کند . لارا معتقد است که جاودانگی در این شهر پنهان شده است . در این بین گروه ماورالطبیعه ی Trinity نیز چالش بزرگ برای لارا به حساب می آید و او باید در این میان با انسان ها , حیوانات و محیط مقابله کرده تا حقیقتی که پنهان شده است را پیدا کند و به فردی تبدیل گردد که همیشه منتظرش بود . گیم پلی بازی Rise of the Tomb Raider به صورت سوم شخص بوده و دارای ویژگی های بسیاری می باشد که در نسخه ای که در سال 2013 نیز منتشر گشت شاهد آن بودیم . شما در طول مسیر محیط های متنوعی را شاهد خواهید بود , با دشمنان مختلف مبارزه کرده و پازل های گوناگونی را حل خواهید کرد.

Alisp59 بازدید : 312 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)

Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends

Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends یک بازی اکشن جذاب است که با نگاهی تازه به مجموعه کارتونی پاندای کونگ فو کار ساخته شده است. بازی دارای بخش‌های مختلفی مانند آموزش، تمرین و تورنمنت اسطوره‌ها در بخش تک‌نفره خواهد بود. قسمت چندنفره نیز شامل مبارزات تن به تن، نبردهای گروهی و مبارزات تگ‌تیم است که تمام این حالت‌ها هم به صورت آنلاین و هم آفلاین قابل بازی هستند. علاوه بر این در این بازی مکان‌های مختلف مجموعه‌ی فیلم‌های کونگ‌فو پاندا بازسازی شده‌اند و 20 شخصیت شناخته‌ شده‌ ی این سری در بازی حضور خواهند داشت.

Alisp59 بازدید : 387 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

Just Cause 3

بازی Just Cause 3 یک بازی پر از ضرب و شتم و دیوانه‌وار است. این عنوان فراز و نیشب‌های بسیار فراوانی را در هر زمینه، نسبت به نسخه‌های پیشین خود تجربه کرده است. گیم‌پلی بازی یک آشوب و هرج و مرج به تمام عیار است و شاهد یک محیط بسیار گسترده جهت گشت و گذار هستیم. ممکن است که بازی به بزرگی که بعضی افراد تصور می‌کردند نباشد؛ اما محیط بازی به اندازه بزرگ است که بتواند ماموریت های اصلی، فرعی، چالش‌ها، درگیری‌های تصادفی و… را به خوبی در خود جای دهد. استودیو اوِلانچ به بهترین شکل ممکن از پس طراحی Just Cause 3 برآمده و تجربه آن به تمامی بازی‌بازان علاقه‌مند به اکشن‌های هیجان‌انگیز و آرکیدی پیشنهاد می‌شود. اما اگر به دنبال داستان و شخصیت پردازی قدرتمند می‌گردید، Just Cause 3 حرف چندانی برای گفتن نخواهد داشت.

Alisp59 بازدید : 253 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

Call of Duty Black Ops III cover

 Call of Duty Black Ops III از جايي آغاز مي شود كه سال ها از نسخه ي اول بازي گذشته و بايد اين نكته رو در ابتداي كار ياد آور شوم كه شما حتما بايد نسخه ي اول را بازي كرده باشيد تا بتوانيد با Call of Duty Black Ops III ارتباط برقرار كنيد و از داستان و گيم پلي آن لذت ببريد. Call of Duty Black Ops III در واقع مكمل نسخه ي اول از اين عنوان است. عشق تنها دليلي بود كه  باعث شد كه Raul Menendez به فكر يك انقلاب باشد و تنها دليلي كه Raul Menendez به يك انقلابي تبديل شد، كشته شدن خواهرش توسط نيرو هاي سازمان سياه بود، كه در صدر آنها Mason و رفيق قديمي اش Hudson قرار داشتند. او براي انتقام از خون خواهرش، دنيا را به آتش كشيد. همانند مبارزه در زیر آب که مشابه آن در CoD: Ghosts هم وجود داشت و در اینجا هم شما باید به دشمنانی که در مسیرتان در آب قرار می‌گیرند، تیراندازی کنید! همچنین تریارک سعی کرده که گیم‌پلی بازی دارای تخریب‌پذیریِ قابل‌توجهی باشد و در تریلرها شاهد ریزش ساختمان‌ها براثر جنگ هستیم.

Alisp59 بازدید : 534 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

Street Fighter 5 cover

 Street Fighter 5 دنباله‌ای برای سری محبوب و مشهور Street Fighter است که مانند صبح روز بعد اجتناب ناپذیر است و چیزی خواهد بود که کسی انتظارش را نخواهد داشت. یوشینوری اونو، تولیدکننده این سری از شگفت‌انگیز بودن نسخه پنجم بازی می‌گوید. عنوان Street Fighter برای انتشار در پلتفرم های مقصد PS4 و رایانه های شخصی برنامه ریزی شده است. تاکنون هیچ نوع صحبتی جهت عدم انتشار عنوان مذکور بر روی کنسول Xbox One ارائه نشده است. از جدیدترین امکانات مهم در Street Fighter V، می توان به قابلیت بازی بین دو پلتفرم مختلف اشاره کرد (cross-play). بدین صورت که اگر شما نسخه PC را دارید، می توانید با فردی که نسخه Playstation 4 را خریداری کرده است بازی کنید. همچنین دیگر به صورت قطعی تایید شد که Street Fighter V در میان کنسول ها، فقط و فقط انحصاری PS4 می باشد و دیگر کنسول ها مانند Wii U یا Xbox این عنوان را دریافت نخواهند کرد.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
دانلود رایگان جدیدترین و آخرین نسخه انواع بازی ها و نرم افزارها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 327
  • بازدید سال : 33,493
  • بازدید کلی : 1,078,010