loading...
زد بی دانلود
Alisp59 بازدید : 172 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

eset mobile security

ESET Mobile Security محصول جدید شرکت بزرگ ESET می باشد که مخصوص دستگاه های اندرویدی است. نسخه اندرویدی این آنتی ویروس نیز تمامی ویژگی های نسخه کامپیوتر آن را نیز داراست. ردیابی گوشی بعد از گم شدن ، حذف کامل برنامه ها ، رمزگذاری روی برنامه ها و بازی ها از قابلیت های کلیدی این آنتی ویروس است.

Alisp59 بازدید : 199 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود نرم افزار WPS Office برای اندروید

WPS Office نرم افزاری عالی و مفید برای ویرایش و استفاده از فایل های اسنادی است. این برنامه همچون یک آفیس قدرتمند کار می کند و بوسیله آن می توانید فایل های اسنادی مختلف نظیر اکسل و ورد را در گوشی خود داشته باشید و آن را ویرایش کنید. استفاده از دفترکار و همچنین مشاهده و ویرایش فایل های PDF از دیگر ویژگی های برنامه می باشد.

Alisp59 بازدید : 228 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

Bruce Lee Enter The Game

Bruce Lee Enter The Game یک بازی جدید و زیبا در سبک رزمی است که شما در آن به عنوان بروسلی می توانید دوره های مختلف زندگی او را تجربه کنید. این بازی با داشتن ریتم تند و سریع مبارزه ای با کاراکتر محبوب بروسلی لحظات و ساعت های شادی را رقم بزند.  بازی دارای انواع و اقسام مرحله های مختلف است که در هر مرحله با یک دشمن مبارزه خواهید کرد و با پیروزی در مبارزات به جمع اوری امتیاز برای ارتقا و خرید آیتم های جدید می پردازید.

Alisp59 بازدید : 164 سه شنبه 19 مرداد 1395 نظرات (0)

Noom Coach

Noom Coach برای کمک به توسعه انتخاب شیوه زندگی سالم و رسیدن به اهداف از دست دادن میزان وزن مورد نظر طراحی شده است. این اپلیکیشن برخلاف یک کالری شمار عمل میکند به شکلی که با استفاده از علم روز دنیا به شما کمک کند تا در یک مدت کوتاه در شیوه زندگی فعلی تغییر ایجاد کرده و به اهداف سلامت و تناسب اندام دلخواه خود برسید. به کمک این برنامه میزان وزن اضافه موجود در بدن خود را بدون نیاز به مربی های هزینه بر کم کرده و با بهره گیری از یک گام شمار، راهنمای تغذیه، دستور العمل ها و بیشتر و در یک جمله تمامی آنچه را که برای رسیدن به یک تناسب اندام نیاز دارید را همیشه به همراه خود داشته باشید. نکته تفاوت ایجاد کننده این برنامه با دیگران انجام برنامه ریزی های مدون و استاندارد برای کاهش وزن بدون وارد شدن هیچ آسیبی به بدن افراد می باشد.

Alisp59 بازدید : 182 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

BADLAND 2

BADLAND 2 یکی از پرطرفدارترین، زیباترین و هیجان برانگیزترین بازی های ماجراجویی محصولی از کمپانی بازیسازی Frogmind می باشد که مدت ها قبل برای سیستم عامل Ios عرضه شده بود ؛ بالاخره پس از مدت ها چند ساعت قبل شاهد منتشر شدن نسخه ی اندرویدی آن در پلی استوری بودیم! بازی بدلند یک بازی ماجراجوییست که برنده جایزه طراحی Apple Design Award در سال ۲۰۱۳ شده است و توسط بیشتر سایت‌های نقد بازی، امتیاز کامل را گرفته است! از ابزارهای جدیدتری می توانید استفاده کنید که از جمله آن می توان به موشک پرتاب کننده اشاره کرد که در صورت صخت بودن موانع می توانید از آن رد شوید البته این کار نیازمند پرداخت سکه در بازی خواهد بود.

Alisp59 بازدید : 149 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

Punch Boxing 3D

Punch Boxing 3D بی شک بهترین بازی در سبک مبارزه ای بوکس برای سیستم عامل اندروید است. گرافیک عالی و سه بعدی Punch Boxing 3D این بازی به بوکس واقعی بسیار شبیه کرده است. در این بازی شما باید به تمرین دادن بوکسور خود در باشگاه قدرت و مهارت های او را بیشتر کنید تا بتوانید حریفان خود را شکست دهید.

Alisp59 بازدید : 283 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

Chand Chand

چند چند نرم افزاری ایرانی است که توسط آن می توانید از اخبار ورزشی روز ایران و جهان آگاه شوید و نتایج مسابقات پیش رو را پیش بینی کنید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به بخش نتایج زنده مسابقات و هم چنین بخش ویدئو آن اشاره کرد. هم اکنون می توانید این برنامه از سایت ما دانلود کنید.

Alisp59 بازدید : 198 شنبه 26 تیر 1395 نظرات (0)

دانلود نرم افزار WPS Office برای اندروید

WPS Office نرم افزاری عالی و مفید برای ویرایش و استفاده از فایل های اسنادی است. این برنامه همچون یک آفیس قدرتمند کار می کند و بوسیله آن می توانید فایل های اسنادی مختلف نظیر اکسل و ورد را در گوشی خود داشته باشید و آن را ویرایش کنید. استفاده از دفترکار و همچنین مشاهده و ویرایش فایل های PDF از دیگر ویژگی های برنامه می باشد.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
دانلود رایگان جدیدترین و آخرین نسخه انواع بازی ها و نرم افزارها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 315
  • بازدید ماه : 315
  • بازدید سال : 33,481
  • بازدید کلی : 1,077,998