loading...
زد بی دانلود
Alisp59 بازدید : 324 چهارشنبه 11 اسفند 1395 نظرات (0)

Dishonored 2 cover

دومین قسمت از سری Dishonored بسیار پرجزییات، جذاب و هیجان‌انگیز است که رمز و رازهای زیادی را در داستان و شخصیت‌های خود گنجانده و شاید بتواند شعله‌های سبک بازی‌های مخفی‌کاری را روشن نگه دارد. بازی Dishonored 2 درست همانند نسخه اول خود لبریز از حوادثی تاریک و ترسناک و غیر عادی است که اتفاقات بسیار مختلفی با راه و روش‌های متفاوت از سوی شما رقم خواهد خورد. اگر به خاطر داشته باشید، مکانی که قسمت اول در آن دنبال می‌شد، اسیر طاعونی وحشتناک شده بود و زندگی در این کشتارگاه بی در و پیکر فقط برای افراد پولدار لذت بخش بود. اما پس از به دست گرفتن تمام امور کشور توسط امیلی، اوضاع بسیار بهتر شد و سودجویان دیگر جایی در شهر نداشتند.

Alisp59 بازدید : 323 دوشنبه 27 دی 1395 نظرات (0)

Far Cry Primal

به دوازده هزار سال پیش فکر کنید، جایی که انسان‌های اولیه در قلب طبیعت وحشی در کنار حیواناتی بی‌رحم نظیر ببرهای دندان خنجری زندگی می‌کردند، به دور از هرگونه فرهنگ و تمدنی. آن‌ها به صورت قبیله‌ای زندگی می‌کردند و مردان قبایل در قالب گروه‌هایی چند نفره به شکار حیوانات برای تهیه غذا می‌پرداختند. البته هر روز و به خاطر عوامل مختلفی نظیر حمله حیوانات، تغییرات شدید آب و هوایی و مسائلی از این دست برخی از انسان‌ها به کام مرگ کشیده می‌شدند. هر چه که باشد، زندگی در دامان طبیعت این خطرات را نیز در بردارد. حال، Far Cry Primal دست روی این برهه خاص زمانی گذاشته و می‌خواهد بازی‌بازان را با خود همراه کند تا سفری در دل تاریخ داشته باشد و آن‌ها را به دوازده هزار سال قبل ببرد، به دوره‌ای که در کمتر بازی کامپیوتری شاهد پرداختن به آن بوده‌ایم. حال با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به جدیدترین اثر استودیو کاربلد یوبی‌سافت مونترال (Ubisoft Montreal) تا ببینیم این بار آن‌ها چه عنوانی را برایمان تدارک دیده‌اند.

Alisp59 بازدید : 392 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

LEGO MARVELs Avengers cover

LEGO MARVELs Avengers نسخه جدید سری بازی های لگو می باشد که برای PC عرضه شده است. در این بازی شما قرار است در نقش ابرقهرمانان کمیک‌های مارول برای نجات زمین بجنگید. لازم به ذکر است که LEGO Marvel’s Avengers قرار است تا صحنه‌های سینمایی و معروفی که در فیلم‌های مارول رخ داده است، همانند نبرد نیویورک که میان انتقام‌جویان و سوپر ویلن لوکی رخ می‌دهد، شامل شود. بازی‌های لگو همواره به واسطه گیم‌پلی خوب و داستان‌هایی که معمولا از کمیک‌های پرطرفدار برگرفته است، مورد توجه بازی‌بازان قرار می‌گیرند. عنوان LEGO Marvel’s Avengers چند ماه پیش معرفی شد و در جریان مراسم اهدای جوایز بهترین‌های سال ۲۰۱۵ در صنعت بازی، The Game Awards 2015، تریلری جدید نیز از بازی منتشر شد.

Alisp59 بازدید : 279 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

Assassins Creed Syndicate

لینک دانلود به دستور کارگروه مصادیق مجرمانه حذف شد.

شرکت Ubisoft در رویدادی اختصاصی از نسخه جدید بازی Assassins Creed با عنوان Assassin's Creed Syndicate پرده برداری کرد . این بازی که تا پیش از این با نام Assassin's Creed: Victory شناخته میشد در شهر لندن و عصر ویکتوریا روایت می شود. به گفته Ubisoft داستان بازی در سال 1868 حول دو شخصیت دو قلو روایت می شود . شخصیت پسر بازی "جیکوب(Jacob)" است . او جوانی بی پروا ، عجول اما با قدرت رهبری بالا است . اما خواهر جیکوب یعنی "ایوی(Evie)" از لحاظ شخصیتی تفاوت فراوانی با او دارد ، ایوی دختری باهوش و یک قاتل حرفه ای است که بخوبی با مخفی کار ماموریت خود را انجام میدهد. این دو خواهر و برادر در اوج انقلاب صنعتی حاکم بر انگلیس که منجر به ایجاد توده مردم فقیر در شهرهای تاریک و کثیف آن روزهای بریتانیا شد بود ، به شهر مهاجرت می کنند . در همین شرایط ناگهان قیامی بزرگ بر ضد نیروی حاکم رخ می دهد و داستان بازی در این بستر تاریخی روایت خواهد شد.

Alisp59 بازدید : 192 پنجشنبه 23 مهر 1394 نظرات (0)

Minecraft Story Mode Episode 1 cover

Minecraft Story Mode Episode 1 نام یک بازی جذاب ماجرایی است که توسط شرکت Telltale Games در سال 2015 ساخته شده است. طبق گفته شرکت سازنده این بازی قرار است به سری بازی های ماین کرفت رونق تازه ای ببخشد.  در ادامه شما شاهد مهمترین نکات Minecraft: Story Mode هستید. Minecraft: Story mode یک عنوان داستانی است که توسط Telltale Games ساخته شده و در رابطه با بازی Minecraft می باشد. در Minecraft شما و دوستانتان یک چیز بسیار ناراحت کننده و ناخوشایند را یافت می کنید ، وحشتی بزرگ رخ داده است و هم اکنون این وظیفه شما و دوستانتان است که با کشف سنگ های جادویی ، در پی حل این معما باشید. این بازی دارای قابلیت انتخاب های کاملا مشخص از سوی پلیر است که سرنوشت و انتهای بازی بسیار به آنان وابسته خواهد بود. در ماین کرفت شما می توانید دنایی جدید را با مکعب ها در کنار هم بنا کرده و اشکالی مختلف را پدید آورید.

Alisp59 بازدید : 267 پنجشنبه 16 مهر 1394 نظرات (0)

Dragon Age Inquisition cover

در Dragon Age Inquisition شما تنها رهبر یک سری ماجراجویان نیستید در این سرزمین بسیار بزرگ نیستید، ولی یکی از مهم ترین وظایف شما در همین زمینه کنترل گروه خود در سرزمین های مختلف با وجود جنگ های مختلف مردی و نزاع های سیاسی می باشد. به معنی واقعی کلمه، در یک مسیر به عنوان یک سرپرست و رهبر شما وظیفه دارید برای گروه خود در برخی از مواقع برای حفظ جان و سلامتی آن ها حتی یک سوارخ بزرگ از آسمان، برای عبور از آن، ایجاد کنید! در این عنوان سازمان های مختلف شما دارای بخش های حرکتی زیادی برای کنترل و رهبری است، اما برخی از اقدامات عمده مانند به سراغ مناطق جدید رفتن و یا انجام ماموریت های جدید داستان نیاز به قدرت دارد. یکی از مرکزی و مهم ترین منابع که در آن می توان کار های مختلفی انجام داد و خود را برای ماموریت های مختلف آماده سازی کرد در عنوان Inquisition، نه منطقه بزرگ می باشند. این واقعاً فوق العلاده است، که در یکی از این مناطق در حال تمرین کردن و یا آماده ساختن خود باشید و یا در حین انجام یک ماموریت فرعی، و به صورت کاملا مستقیم و ناگهانی توسط این مرحله آموزشی یا ماموریت فرعی وارد داستان اصلی گیم پلی و این عنوان، یعنی عنوان Dragon Age: Inquisition شوید.

Alisp59 بازدید : 527 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

velocity 2x cover

Velocity 2X یک به سبک بازی Metroid می باشد که قهرمان بازی با استفاده از قدرت های مختلفی که دارد، سعی می کند بر موانع مختلف چیره شود. بازی از 50 مرحله نفس‌گیر و پرسرعت تشکیل شده که تک تک این مراحل برای Perfect شدن نیاز به سرعت، دقت و حوصله فراوان دارند. بازی در ابتدا با یک سفینه فضایی شروع شده و شما را به پایان مرحله می‌رساند. در مراحل بعدی المان‌های بیشتری به گیم‌پلی افزورده شده و شما را کم کم با دشمنان و مواردی که باید در نظر بگیرید آشنا می‌کند. گرافیک بازی با این که یک عنوان دو بعدی ساده است، بسیار زیبا و تمیز طراحی شده. رنگ‌های استفاده شده در طراحی مراحل کاملا با جو و اتمسفر آن هماهنگ هستند و حس اینکه در منطقه و شهری فضایی گرفتار شده‌اید را کاملا به جا می‌آورد.

Alisp59 بازدید : 1237 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

zombiu cover

ZombiU محصول جدید شرکت بزرگ بازی سازی Ubisoft است. شما در بازی نقش ثابتی ندارید و بار هر باز کشته شدن شخصیت شما به یک زن یا مرد تغییر پیدا می‌کند. اوایل بازی وقتی در لندن هستید شخصی با نام THE PREPPE با شما تماس می‌گیرد و توضیحاتی درمورد اتفاقات افتاده می‌دهد چون شخصیت شما از کمترین موضوعی باخبر است. زامبی‌ها با شنیدن صدای صحبت شما با این شخص سریع به سمت شما یورش می‌آورند و شخصیتی که ما کنترل او را برعهده داریم برای نجات جان خود از سیل زامبی‌های حمله‌ور پای به فرار می‌گذارد در حین فرار به کاخ ملکه انگلستان در لندن می‌رسد Dr. Knight را در مخفیگاه خود ملاقات می‌کند و صحبت‌هایی ردو بدل می‌شود. از این به بعد را شما باید تجربه کنید.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
دانلود رایگان جدیدترین و آخرین نسخه انواع بازی ها و نرم افزارها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 33,436
  • بازدید کلی : 1,077,953