loading...
زد بی دانلود
Alisp59 بازدید : 233 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

TSR Watermark Image 3.5.1.3

TSR Watermark Image Pro نرم افزاری مناسب برای کسانی است که قصد دارند همزمان برروی تعداد زیادی تصاویر ، فرایندهایی را به صورت یکسان انجام دهند. این نرم افزار شاید در نگاه اول بسیار ساده بنظرم برسد ولی دارای امکاناتی است که شاید برای انجام آنها در نرم افزاری مثل فتوشاپ باید چندین ساعت وقتتان را صرف کنید. این نرم افزار عالی میتواند به صورت همزمان نسبت قرار دادن انواع واتارمارک و تغییر اندازه تعداد زیادی عکس به صورت درصدی و یا عددی اقدام کند. همچنین میتواند در همان حین فرمت آنها را تغییر دهد. قابلیتی نظیر چرخش عکس و همچنین حذف اطلاعات محرمانه exif درون عکس ها نیز امکان پذیر خواهد بود. از نظر قرار واترمارک نرم افزار بسیار توانمند است و دارای انواع مختلفی در این زمینه است. مثلا کاربر میتواند چندین نوع واترمارک را روی عکس قرار دهد. واترمارک میتواند به صورت یک لوگو با شفافیت های مختلف باشد و یا متن با انواع رنگ ها و افکت ها و شفافیت های مختلف که این قابلیت کاربر را در انتخاب بهترین گزینه توانمند می سازد.

Alisp59 بازدید : 333 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)

eximioussoft logo designer cover

EximiousSoft Logo Designer نرم افزاری کاملا حرفه ای در زمینه طراحی لوگو می باشد که بوسیله آن می توانید لوگو یا آرم دلخواه خود را طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها  قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از 100 نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترسی کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از 100 نوع قالب نیمه آماده نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

Alisp59 بازدید : 338 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)

Easy GIF Animator Pro 6.2.0.53

Easy GIF Animator Pro نرم افزاری است که توسط شرکت Blumentals طراحی و ساخته شده است که در زمینه ساخت و طراحی بنرهای تبلیغاتی و تصاویر متحرک در سایز دلخواه بسیار کارآمد می باشد. این نرم افزار ابزاریست بسیار کامل و در عین حال ساده برای تمامی کاربران که هم برای مبتدیان مناسب است و هم برای حرفه ای ها . چرا که برای مبتدیان از نظر ساده بودن استفاده بسیار مناسب است و برای حرفه ای ها هم از قابلیت های کلیدی مهمی برخوردار می باشد که برای این دسته از کاربران اهمیت دارد.

Alisp59 بازدید : 245 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

light image resizer

light image resizer میتواند نرم افزار مفید و کاربردی برای کسانی باشد که در طول روز با عکس ها وتصاویر زیادی سر و کار دارند. به کمک این نرم افزار میتوانید سایز و فرمت و رزولوشن تصاویر را تغییر دهید. هم چنین به کمک این نرم افزار می توانید یک عملیات خاص را روی تعداد زیادی عکس را به طور هم زمان تنها با یک کلیک انجام دهید. برای تغییر سایز تصاویر می بایست از نرم افزارهای گرافیکی هم چون فتوشاپ استفاده نمود اما ممکن است کار با آن برای بعضی کاربران مشکل باشد به همین دلیل این نرم افزار با محیط کاربری ساده ای که دارد می تواند جایگزین خوبی برای فتوشاپ برای انجام این قبیل کارها باشد.

Alisp59 بازدید : 306 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

TSR Watermark Image 3.5.1.3

نرم افزاری مناسب برای کسانی است که قصد دارند همزمان برروی تعداد زیادی تصاویر ، فرایندهایی را به صورت یکسان انجام دهند. این نرم افزار شاید در نگاه اول بسیار ساده بنظرم برسد ولی دارای امکاناتی است که شاید برای انجام آنها در نرم افزاری مثل فتوشاپ باید چندین ساعت وقتتان را صرف کنید. این نرم افزار عالی میتواند به صورت همزمان نسبت قرار دادن انواع واتارمارک و تغییر اندازه تعداد زیادی عکس به صورت درصدی و یا عددی اقدام کند. همچنین میتواند در همان حین فرمت آنها را تغییر دهد. قابلیتی نظیر چرخش عکس و همچنین حذف اطلاعات محرمانه exif درون عکس ها نیز امکان پذیر خواهد بود. از نظر قرار واترمارک نرم افزار بسیار توانمند است و دارای انواع مختلفی در این زمینه است. مثلا کاربر میتواند چندین نوع واترمارک را روی عکس قرار دهد. واترمارک میتواند به صورت یک لوگو با شفافیت های مختلف باشد و یا متن با انواع رنگ ها و افکت ها و شفافیت های مختلف که این قابلیت کاربر را در انتخاب بهترین گزینه توانمند می سازد.

Alisp59 بازدید : 255 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

panorama

نرم افزاری قدیمی و حرفه ای برای ساخت تصاویر پانوراما می باشد. تصاویر پانوراما ، به تصاویری گفته می شود که به صورت ۳۶۰ درجه ای هستند یا به بیانی دیگر عکس پانوراما به عکسی گفته میشود که ۳۶۰ درجه دور خودش چرخیده و بیننده احساس میکند که در محل حضور دارد. PanoramaStudio نرم افزاری حرفه ای در زمینه ساخت اینگونه تصاویر ۳۶۰ درجه ای و ۱۸۰ درجه ای می باشد. کافی است از محل مورد نظر چندین عکس از زاویه های مختلف تهیه کنید و سپس با این نرم افزار به صورت اتوماتیک آنها را به عکس پانوراما از آن محل تبدیل کنید. این نرم افزار به صورت اتوماتیک به تنظیم و هم ترازی خودکار، بهینه سازی و ترکیب از تصاویر اقدام خواهد کرد. در هنگام تبدیل ، نرم افزار چندین حالت را به کاربر پیشنهاد میکند که کاربر میتواند بهترین گزینه را انتخاب نماید. نرم افزار با پیش نمایش سه بعدی و دو بعدی به صورت لحظه ای این امکان را میدهد تا در صورت مناسب نبود عکس ایجاد شده ، نسبت به تغییر دستی تنظیمات اقدام نماید.

Alisp59 بازدید : 236 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

GIMP

GIMP نرم افزاری است که برای رتوش تصاویر، ترکیب عکس ها و کارهای گرافیکی مربوط به تصاویر استفاده می شود. این نرم افزار قدرتمندترین و معروف ترین برنامه رایگان در این زمینه است که مشابه دیگری ندارد و کاربران لینوکسی از آن به جای نرم افزار فتوشاپ استفاده می نمایند. GIMP را می توان به عنوان یک برنامه ساده نقاشی، یک برنامه با کیفیت جهت روتوش عکس ها، یک برنامه جهت رندر انبوه تصاویر و یا یک مبدل فرمت تصاویر استفاده نمود.

Alisp59 بازدید : 347 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

3D Image Commanderنرم افزار بسیار جالب و قدرتمند است که به سادگی به شما امکان ساخت تصاویر ۳ بعدی را با کیفیتی باور نکردنی می دهد ! و به وسیله ی این نرم افزار شما می توانید تصاویر مورد نظر خود را در هر جهتی که می خواهید ، به تصویری ۳ بعدی تبدیل کرده و از آن در طرح ها و رسوم دلخواه خود بر روی رایانه و یا تفلن همراهتان استفاده نمایید .

نرم افزار ۳D Image Commander که از دسته ی نرم افزار های قابل حمل می باشد ، علاوه بر ساخت تصاویر ۳ بعدی ، به شما این امکان را می دهد که  افکت های جذابی به تصاویر خود اضافه کنید و در آن ها رنگ زمینه ی دلخواه ، سایه ، گوشه های مختلف ، حاشیه ، انعکاس و متن های دلخواه خود را قرار دهید . به دلیل سادگی کار با این نرم افزار ، تمامی افراد در هر سطحی که باشند می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و از آن لذت ببرند . از این رو ما نیز به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم دانلود ۳D Image Commander  – نرم افزار ۳ بعدی سازی تصاویر برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و به وسیله ی آن آلبوم ۳ بعدی زیبایی را ار عکس های خود تهیه کنید .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
دانلود رایگان جدیدترین و آخرین نسخه انواع بازی ها و نرم افزارها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 272
  • بازدید سال : 33,438
  • بازدید کلی : 1,077,955