loading...
زد بی دانلود
Alisp59 بازدید : 245 شنبه 01 مهر 1396 نظرات (3)

[نسخه کامل Full+کرک CPY]

Pro Evolution Soccer 2018

 

بدون شک میتوان گفت Pro Evolution Soccer 2018 یا همان PES 2018 نسخه ای کاملا متفاوت و فوق پیشرفته نسبت به نسخه های قبلی این بازی و بازی های کمپانی های مشابه است. طبق گفته KONAMI هیچ بخشی در بازی نیست که نسبت به قبل پیشرفت نکرده باشد. شرکت سازنده بازی یعنی کونامی سعی کرده با شبیه‌ سازی هرچه دقیق‌تر بازیکنان و طرز دویدن، ضربات آزاد و دربیل‌های آن‌ها بیش از پیش این سری را واقعی‌ و طبیعی تر نشان دهد. به عبارتی بازی از نظر گیم‌پلی شکل جدیدی را به خود گرفته است. یکی از بخش‌هایی که نسبت به نسخه‌ی پیشین با پیشرفت خوبی مواجه شده، طراحی بازیکنان بازی است. تیم سازنده سعی کرده تمامی چهره‌های بازیکنان را به طبیعی ترین شکل ممکن درآورد اما بیشتر شاهد رعایت جزئیات در بازیکنان معروف و سرشناس دنیای فوتبال هستیم. در کنار تمام ویژگی‌ها و بهبودهای دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018، این نسخه میزبان حالت کوآپ است. در حالت کوآپ بازی که به صورت سه به سه انجام می‌شود، شما می‌توانید با پنج نفر از دوستان‌اتان بازی کرده و هرکدام کنترل چندنفر از بازیکنان بازی را در دست گرفته و به رقابت کردن بپردازید.

Alisp59 بازدید : 407 سه شنبه 06 تیر 1396 نظرات (0)

F1 2016

F1 2016 یک بازی در سبک شبیه ساز می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Codemasters ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Codemasters یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تاکنون تجربه ساخت بازی های بسیاری نظیر سری محبوب F1 و Overlord را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است. این بازی را می‌توان از انواع SimCade یا نیمه‌شبیه‌ساز دانست که البته به نظر ما تجربه‌ی بازی به نمونه‌های شبیه‌ساز نزدیک‌تر است. چون در این بازی تنها نحوه‌ی کنترل خودرو را نباید در نظر داشت و کنترل و بررسی سایر عوامل تاثیر بسیار زیادی در روند بازی خواهد داشت. به همین دلیل قبل از انجام این بازی باید از خود بپرسید چقدر آماده‌‌ی رقابت در سخت‌ترین و پیچیده‌ترین نوع از مسابقات اتومبیلرانی هستید.

Alisp59 بازدید : 258 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

FIFA 17 COVER

FIFA 17 نسخه جدید از سری بازی های فیفا است که توسط شرکته بازیسازی EA SPORTS تولید شده است. همانطور که EA Games وعده داده بود ، بازی فیفا 17 با موتور بازی سازی Frostbite توسعه داده شده است. گفته می شود که استفاده از این موتور بازی سازی ، تجربه ای کاملا واقع گرایانه و با اصالت از سری محبوب فیفا را برای علاقمندان آن به ارمغان خواهد آورد. امروزه کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که برای یک بار هم که شده با فیفا و پی اس سر و کار نداشته باشند ! بدون شک رقابت جذاب و بسیار هیجان انگیز FIFA 17 و PES 17 نیز همچون سال های قبل ، تا مدت ها سوژه ای داغ برای بازی خورها ، مجله های گیم ، وب سایت های خبری و … خواهد بود.تکنیک های جدید حمله، درگیری های فیزیکی بهتر، سیستم هوش مصنوعی فعال و خلاق، و باز نویسی دوباره ضربات ایستگاهی. تکنیک های جدید حمله، همانطور که از نامش مشخص است، سعی دارد تنوع حمله و بازی سازی را در جریان مسابقات بالا برده و در عین حال فضایی خلاقانه تر برای مخاطب ایجاد کند. فیفا ۱۷ با ارایه ترکیبی از سیستم های جدید شوت زنی (که بتوانند توپ را تا حد امکان به نقطه مورد نظر برسانند)، پاس های حیاتی و بازی ساز (که با فضا سازی و ایجاد موقعیت شرایط را برای گل زنی فراهم می کند)، ضربات پشت دروازه هدایت شده (که با شروع های مجدد سریع و هدفمند می تواند حملات خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کند) و ضربات سر بهینه شده (با کنترل بهتر روی جهت و قدرت ضربه) حملاتی جذاب تر و واقعی تر را به ارمغان خواهد آورد.

Alisp59 بازدید : 218 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2017 cover

Pro Evolution Soccer 2017 یا همان PES 2017 جدیدترین نسخه از سری بازی های ورزشی PES است که توسط شرکت KONAMI ساخته شده و به گفته مسئولین سازنده PES 2017 بهترین و کامل ترین نسخه این بازی از لحاظ گرافیک و گیم پلی می باشد. کونامی ابتدا تمرکز زیادی روی خلق یک گرافیک باورپذیر دارد و پس از آن هم تمرکز بر روی پی‌ریزی یک گیم‌پلی کاملا واقعی. در زمینه گرافیک، امسال شاهد رقابت جالبی بین PES و فیفا خواهیم بود. فیفا با استفاده از موتور فراست‌بایت قطعا گرافیک زیبایی ارائه خواهد کرد و PES هم کماکان از موتور بسیار قدرتمند فاکس (Fox Engine) برای خلق جلوه‌های بصری خود استفاده می‌کند که قدرت آن، در نسخه سال ۲۰۱۶ این بازی کاملا مشهود بود.

Alisp59 بازدید : 263 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

FIFA 16

FIFA 16 جدیدترین نسخه از سری بازی های فیفا می باشد که توسط شرکت بازی سازی EA SPORTS تولید شده است.  فیفا 16 قصد دارد فوتبالی معتبر ، متعادل ، نو و البته هیجان انگیز را ارائه دهد ، تا شما با بازی کردن آن لذت ببرید و به راه خودبرای شرکت در مسابقات و پیروزی در آنها ادامه دهید و به سطح های بالاتری برسید. این نسخه هم چنین با حفظ ویژگی های نسخه های قبل و اضافه کردن ویژگی های خارق العاده می تواند طرفداران بیشتری را به خود جذب کند. همچنین در این نسخه از بازی سرعت بازی افزایش پیدا کرده است و به گیمر این امکان را می دهد تا بتواند به راحتی بر روی بازیکن های تیم خود کنترل داشته باشید. در این بازی حدود 1000 بازیکن جدید در قالب تیم های جدید از کشور ایران و سایر کشورها به بازی اضافه شده است تا گیمر بتواند به راحتی تیم مورد علاقه خود را انتخاب کند و با آن تیم به میدان برود.

Alisp59 بازدید : 411 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2016 cover

Pro Evolution Soccer 2016 یا همان PES 2016 جدیدترین نسخه از سری بازی های ورزشی PES است که توسط شرکت KONAMI ساخته شده و در این پست ما نسخه PS3 آن را برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم. در این نسخه از بازی سرعت بازی افزایش پیدا کرده است و به گیمر این امکان را می دهد تا بتواند به راحتی بر روی بازیکن های تیم خود کنترل داشته باشید. در این بازی حدود 1000 بازیکن جدید در قالب تیم های جدید از کشور ایران و سایر کشورها به بازی اضافه شده است تا گیمر بتواند به راحتی تیم مورد علاقه خود را انتخاب کند و با آن تیم به میدان برود. ناگفته نماند که گرافیک بازی با تغییرات چشم گیری که کرده است فضای بازی را بسیار طبیعی و با کیفیت کرده است که باعث جلب توجه گیمر می شود. تغییراتی که نسخه 2016 کرده است را میتوان یکی از جدی ترین تغییرات بازی های PES دانست که کمپانی KONAMI برای آن سنگ تمام گذاشته است قابلیت Advanced Collision System که برخورد و دعوا های بازیکنان را بر سر مالکیت توپ واقعی تر می کند ، قابلیت Aerial Strength که به شما این امکان را می دهد تا مواقعی که توپ در هوا است با استفاده از تکنیک های خارق العاده توپ را تصاحب کنید و هزاران قابلیت دیگر که به بازی PES 2016 اضافه شده است.

Alisp59 بازدید : 677 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

FIFA 16 DEMO cover

FIFA 16 جدیدترین نسخه از سری بازی های فیفا می باشد که توسط شرکت بازی سازی EA SPORTS تولید شده است. در این پست ما برای شما کاربران گرامی نسخه دمو فیفا 16 را قرار داده ایم. هر ساله این شرکت قبل از انتشار نسخه نهایی سری بازی های فیفا یک نسخه دمو را منتشر می کند تا میزان کیفیت کار خود را بسنجد. ر این نسخه قابلیت های زیادی قرارداده شده است که تا به حال در نسخه های دمو وجود نداشته است. بخش تمرین، مسابقه دوستانه، بخش Ultimate Team Draft و … جزئی از امکانات نسخه دمو این بازی محبوب می باشد. فیفا ۱۶ قصد دارد فوتبالی معتبر ، متعادل ، نو و البته هیجان انگیز را ارائه دهد ، تا شما با بازی کردن آن لذت ببرید و به راه خودبرای شرکت در مسابقات و پیروزی در آنها ادامه دهید و به سطح های بالاتری برسید. همچنین در این نسخه از بازی سرعت بازی افزایش پیدا کرده است و به گیمر این امکان را می دهد تا بتواند به راحتی بر روی بازیکن های تیم خود کنترل داشته باشید. در این بازی حدود 1000 بازیکن جدید در قالب تیم های جدید از کشور ایران و سایر کشورها به بازی اضافه شده است تا گیمر بتواند به راحتی تیم مورد علاقه خود را انتخاب کند و با آن تیم به میدان برود.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
دانلود رایگان جدیدترین و آخرین نسخه انواع بازی ها و نرم افزارها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 257
  • بازدید ماه : 257
  • بازدید سال : 33,423
  • بازدید کلی : 1,077,940