loading...
زد بی دانلود
Alisp59 بازدید : 256 چهارشنبه 03 آبان 1396 نظرات (0)

[با کیفیت های 720 و 480]

The Best FIFA Football Awards 2017

 

مراسم THE BEST هر ساله توسط فیفا برای اهدای جوایز به بهترین های فوتبال جهان برگزار میشود و در طی این مراسم بسیاری مردم از نقاط مختلف جهان به لندن که محل برگزاری این مراسم است سفر کردند. مراسم معرفی بهترین‌های دنیای فوتبال در سال 2017، در سالن پالادیوم شهر لندن برگزار شد تا جوایز بهترین بازیکن مرد، بهترین بازیکن زن، بهترین سرمربی مرد، بهترین سرمربی زن و بهترین گل سال (فیفا پوشکاش) از میان سه نامزد نهایی که برای هر بخش معرفی شدند به برنده نهایی اهدا شود. در نهایت هم کریستیانو رونالدو بار دیگر توانست عنوان مرد سال را از آن خود کند و زین‌الدین زیدان و جان لوئیجی بوفون به ترتیب بهترین مربی و دروازه‌بان لقب گرفتند.برای دانلود این مراسم با ما همراه باشید.

Alisp59 بازدید : 245 شنبه 01 مهر 1396 نظرات (3)

[نسخه کامل Full+کرک CPY]

Pro Evolution Soccer 2018

 

بدون شک میتوان گفت Pro Evolution Soccer 2018 یا همان PES 2018 نسخه ای کاملا متفاوت و فوق پیشرفته نسبت به نسخه های قبلی این بازی و بازی های کمپانی های مشابه است. طبق گفته KONAMI هیچ بخشی در بازی نیست که نسبت به قبل پیشرفت نکرده باشد. شرکت سازنده بازی یعنی کونامی سعی کرده با شبیه‌ سازی هرچه دقیق‌تر بازیکنان و طرز دویدن، ضربات آزاد و دربیل‌های آن‌ها بیش از پیش این سری را واقعی‌ و طبیعی تر نشان دهد. به عبارتی بازی از نظر گیم‌پلی شکل جدیدی را به خود گرفته است. یکی از بخش‌هایی که نسبت به نسخه‌ی پیشین با پیشرفت خوبی مواجه شده، طراحی بازیکنان بازی است. تیم سازنده سعی کرده تمامی چهره‌های بازیکنان را به طبیعی ترین شکل ممکن درآورد اما بیشتر شاهد رعایت جزئیات در بازیکنان معروف و سرشناس دنیای فوتبال هستیم. در کنار تمام ویژگی‌ها و بهبودهای دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018، این نسخه میزبان حالت کوآپ است. در حالت کوآپ بازی که به صورت سه به سه انجام می‌شود، شما می‌توانید با پنج نفر از دوستان‌اتان بازی کرده و هرکدام کنترل چندنفر از بازیکنان بازی را در دست گرفته و به رقابت کردن بپردازید.

Alisp59 بازدید : 214 یکشنبه 05 شهریور 1396 نظرات (0)

Mp3tag

Mp3tag یک نرم افزار کاربردی و قدرتمند برای ویرایش تگ ها و برچسب های فایل های صوتی می باشد. این نرم افزار می تواند فایل ها را بر اساس اطلاعات تگ، جایگزینی کاراکترها یا کلمات موجود در برچسب و نام فایل ها تغییر نام دهد و از اطلاعات تگ ورودی و خروجی بگیرد، لیست پخش ایجاد کند.

Alisp59 بازدید : 250 جمعه 03 شهریور 1396 نظرات (0)

google chrome

Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد.

Alisp59 بازدید : 240 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

winrar

Winrar محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

Alisp59 بازدید : 267 شنبه 24 تیر 1396 نظرات (0)

internet download manager final version

می توان گفت نرم افزار اینترنت دانلود منیجر IDM بهترین نرم افزار برای مدیریت دانلود است. این نرم افزار سرعت دانلود را 3 تا 5 برابر میکنید و بانصب این نرم افزار میتوانید به راحتی از سایت های YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

Alisp59 بازدید : 354 جمعه 16 تیر 1396 نظرات (0)

telegram desktop

Telegram امروزه جز یکی از از مسنجرهای محبوب در زمینه ارسال پیام صوتی و تصویری و متنی محسوب می شود. سرورهای این نرم افزار بسیار قدرتمند و امن است و ساخت گروه و ارسال ویدئو ، عکس و فایل تا حجم 1 گیگابایت و شکلکهای متنوع و رمزگذاری اطلاعات شما از امکانات این نرم افزار میباشد.

Alisp59 بازدید : 407 سه شنبه 06 تیر 1396 نظرات (0)

F1 2016

F1 2016 یک بازی در سبک شبیه ساز می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Codemasters ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Codemasters یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تاکنون تجربه ساخت بازی های بسیاری نظیر سری محبوب F1 و Overlord را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است. این بازی را می‌توان از انواع SimCade یا نیمه‌شبیه‌ساز دانست که البته به نظر ما تجربه‌ی بازی به نمونه‌های شبیه‌ساز نزدیک‌تر است. چون در این بازی تنها نحوه‌ی کنترل خودرو را نباید در نظر داشت و کنترل و بررسی سایر عوامل تاثیر بسیار زیادی در روند بازی خواهد داشت. به همین دلیل قبل از انجام این بازی باید از خود بپرسید چقدر آماده‌‌ی رقابت در سخت‌ترین و پیچیده‌ترین نوع از مسابقات اتومبیلرانی هستید.

تعداد صفحات : 70

درباره ما
دانلود رایگان جدیدترین و آخرین نسخه انواع بازی ها و نرم افزارها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 33,472
  • بازدید کلی : 1,077,989