loading...
زد بی دانلود
Alisp59 بازدید : 296 یکشنبه 10 بهمن 1395 نظرات (0)

uTorrent نرم افزاری جهت اشتراک گذاری فایل های شما بر روی اینترنت می باشد. uTorrent برای به اشتراک گذاری فایل های بیت تورنت ساخته شده است. برنامه یوتورنت ابزاری ساده و در عین حال کامل ترین در نوع خود می باشد که مدیریت فایل های تورنت شما را بر عهده می گیرد و شما را در مدیریت فایل های تورنتتان یاری می کند. طراحی ساده و محیط کاربری حرفه ای و در عین حال آسان فهم باعث شده که رابط کاربری این برنامه خیلی عالی باشد. از ویژگی های مهم نرم افزار uTorrent جستجوگر قدرتمندی است که به شما این امکان را می دهد تا به سرعت مطالب دانلودی جدید را پیدا کنید و آن ها را دریافت نمایید. قابلیت RSS یکی دیگر از ویژگی های بزرگ این برنامه است که به کاربران خود اجازه می دهد تا به اشتراک گذاری فیدهای انتخابی فایل های دانلودی بپردازند. نرم افزار uTorrent قابلیت زمان بندی و تنظیم پهانای باند و سرعت دانلود را دارد. همچنین از زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند تا هر کسی در هر جایی توانایی استفاده آسان را از نرم افزار داشته باشد.

Alisp59 بازدید : 179 جمعه 08 بهمن 1395 نظرات (0)

Who Is On My WiFi

Who Is On My WiFi یک نرم افزار کاربردی برای شناسایی دیوایس هایی است که به شبکه وای فای شما متصل شده اند. این نرم افزار همه سیستم هایی که به شبکه شما وصل هستند را شناسایی می کند و می توانید توسط آن مورد اعتماد بودن یا نبودن انها را تعیین کنید. جایی که امنیت شبکه را برای شما فراهم می کند و شما میتوانید ارتباط امن و آسوده را تجربه کنید و کسانی به شبکه تان وصل میشوند را کنترل کنید.

Alisp59 بازدید : 331 پنجشنبه 07 بهمن 1395 نظرات (0)

bandicam

Bandicam نام یک نرم افزار قدرتمند در زمینه فیلم برداری از محیط دسکتاپ, بازی ها و نرم افزارها می باشد. این نرم افزار می تواند تا صدا و ویدئو را با کیفیت بالا ضبط کند بدون اینکه منابع زیادی از سیستم را به خود اختصاص دهد. این برنامه با تصویر برداری با رزلوشن بالا به صورت HD کوچکترین جزئیات را نیز ثبت می کند. همچنین این نرم افزار با کمترین استفاده از CPU/GPU/HDD در هنگام عملکرد سرعت ویندوز را بسیار کمتر از سایر نرم افزارهای مشابه کاهش خواهد داد. در کنار قابلیت ضبط ویدیو توانایی گرفتن اسکرین شات از محیط بازی ها و نرم افزارها و ویندوز با فرمت های BMP, PNG و JPEG نیز امکان پذیر است.

Alisp59 بازدید : 231 سه شنبه 05 بهمن 1395 نظرات (0)

mozilla firefox cover

mozilla firefox مرورگر محبوب شرکت موزیلا به پر کاربردترین مرورگر در دنیا تبدیل شده است که این محبوبیت نمیتواند اتفاقی باشد. این مرورگر با سرعت گرافیکی و لود بالا , امنیت بالا و سازگاری با اغلب افزونه ها (add ons) توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند و محبوبیت خود را افزایش دهد.قابل ذکر است که موزیلا فایرفاکس مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

Alisp59 بازدید : 182 دوشنبه 04 بهمن 1395 نظرات (0)

Kaspersky System Checker

Kaspersky System Checker نام نرم افزار قدرتمند شرکت بزرگ کسپراسکای است که شما را قادر میسازد با آنالیز سیستم خود میزان آسیب پذیری و امنیت سیستم خود را خیلی سریع بفهمید. شما با یک آنالیز ساده و بسیار عمیق می توانید تمامی تهدیدات موجود و روزنه های خطرناک را برای سیستم تشخیص داده و از بروز مشکلات احتمالی برای سیستم جلوگیری کنید. این برنامه هم چنین با اسکن کامپیوتر شما راهکارهایی را هم برای جلوگیری از نفوذ دوباره ویروس ها به سیستم ارائه میدهد.

Alisp59 بازدید : 209 یکشنبه 03 بهمن 1395 نظرات (0)

Xilisoft Video Converter Ultimate

Xilisoft Video Converter Ultimate نرم افزاری بسيار قدرتمند و حرفه اي با کاربردی آسان برای تبدیل انواع فرمت های رایج ویدئویی می باشد. اين نرم افزار كاربر را قادر مي سازد به راحتي روي اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري احاطه كامل داشته باشد و بتواند اكثر اين فرمت ها را به يكديگر تبديل كند. این نرم افزار تمامی فرمت های رایج را پشتیبانی می نماید. با کمک این برنامه جدا از تبدیل می توانید فیلم ها و صوت ها را به یکدیگر بچسبانید و یا از یکدیگر جدا کنید. گذشته از تبدیل فرمت که کار اصلی این نرم افزار است، وظایف جانبی آن مانند جدا کردن و چسباندن قطعات مختلف فیلم به یکدیگر، قرار دادن افکت ها و قرار دادن زیرنویس برای فیلم ها را می توان نام برد. کیفیت فوق العاده بالا در تبدیل فرمت در کنار سرعتی بی نظیر باعث می شود فکر استفاده از نرم افزارهای دیگر را از ذهن خود بیرون کنید. پشتیبانی از فرمت های HD و SD و تبدیل فرمت آنها باعث هرچه کاملتر شدن نرم افزار می شود. تبدیل فرمت ویدیو ها و موزیک ها برای دستگاه های مالتی مدیا مانند iPod, iPhone, PSP و ... را نیز پشتیبانی می کند.

Alisp59 بازدید : 299 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

Storks 2016

نام انیمیشن: Storks - لک لک ها

سال انتشار: 2016

کیفیت: 720p / 1080p

زبان: دوبله فارسی گلوری

خلاصه داستان: یک لک لک که وظیفه انتقال بسته های پستی یک سرزمین بزرگ را بر عهده دارد، به طور تصادفی دستگاهی را فعال می کند و آن دستگاه دختر بچه ای زیبا را تولید می کند. حال لک لک که به دردسر بزرگی گرفتار شده باید نهایت تلاشش را بکند تا این مشکل حل شود و …

Alisp59 بازدید : 206 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

telegram cover

Telegram امروزه جز یکی از از مسنجرهای محبوب در زمینه ارسال پیام صوتی و تصویری و متنی محسوب می شود. سرورهای این نرم افزار بسیار قدرتمند و امن است و ساخت گروه و ارسال ویدئو ، عکس و فایل تا حجم 1 گیگابایت و شکلکهای متنوع و رمزگذاری اطلاعات شما از امکانات این نرم افزار میباشد.

Alisp59 بازدید : 186 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

Display Driver Uninstaller

Display Driver Uninstaller یک برنامه بسیار کم حجم و پرتابل است که جهت کمک به شما در حذف کامل و فوری درایورهای کارت گرافیک شرکت های AMD، NVIDIA و Intel طراحی شده است. این نرم افزار دارای قابلیت های خارق العاده ای است که میتوان به حذف کامل درایور کارت گرافیک،پاک کردن اطلاعات درایور از رجیستری و هارد دیسک، دارای محیطی ساده و جذاب است به طوری که با چند کلیک ساده کار خود را انجام می دهد. این برنامه به میزان بسیار کمی از CPU و حافظه سیستم شما استفاده کرده و پس از اجرا، بر روی سرعت عملکرد کامپیوتر تأثیری نمی گذارد.

Alisp59 بازدید : 197 چهارشنبه 29 دی 1395 نظرات (0)

wise care 365 cover

wise care 365 میتواند انتخابی ایده آل برای میلیون ها کاربر ویندوز که می خواهند از ویندوز و کامپیوتر خود مراقبت کنند باشد. این نرم افزار با بستن برنامه ها باز در بک گراند که بدون اجازه شما در حال فعالیت اند و پاک کردن رجیستری می تواند سرعت و عملکرد ویندوز شما را بهبود بخشد. هم چنین به کمک wise care میتوانید برنامه های باز دز بک گراند و میزان استفاده آن ها از cpu را مشاهده و در صورت لزوم آن ها ببیندید. پس اگر میخواهید کامپیوتری بهینه داشته باشید این نرم افزار را از دست ندهید.

تعداد صفحات : 56

درباره ما
دانلود رایگان جدیدترین و آخرین نسخه انواع بازی ها و نرم افزارها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 98
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 296
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 804
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,399
  • بازدید ماه : 1,399
  • بازدید سال : 34,565
  • بازدید کلی : 1,079,082