loading...
زد بی دانلود
Alisp59 بازدید : 323 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

internet download manager final version

می توان گفت نرم افزار اینترنت دانلود منیجر IDM بهترین نرم افزار برای مدیریت دانلود است. این نرم افزار سرعت دانلود را 3 تا 5 برابر میکنید و بانصب این نرم افزار میتوانید به راحتی از سایت های YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

Alisp59 بازدید : 259 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

FIFA 17 COVER

FIFA 17 نسخه جدید از سری بازی های فیفا است که توسط شرکته بازیسازی EA SPORTS تولید شده است. همانطور که EA Games وعده داده بود ، بازی فیفا 17 با موتور بازی سازی Frostbite توسعه داده شده است. گفته می شود که استفاده از این موتور بازی سازی ، تجربه ای کاملا واقع گرایانه و با اصالت از سری محبوب فیفا را برای علاقمندان آن به ارمغان خواهد آورد. امروزه کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که برای یک بار هم که شده با فیفا و پی اس سر و کار نداشته باشند ! بدون شک رقابت جذاب و بسیار هیجان انگیز FIFA 17 و PES 17 نیز همچون سال های قبل ، تا مدت ها سوژه ای داغ برای بازی خورها ، مجله های گیم ، وب سایت های خبری و … خواهد بود.تکنیک های جدید حمله، درگیری های فیزیکی بهتر، سیستم هوش مصنوعی فعال و خلاق، و باز نویسی دوباره ضربات ایستگاهی. تکنیک های جدید حمله، همانطور که از نامش مشخص است، سعی دارد تنوع حمله و بازی سازی را در جریان مسابقات بالا برده و در عین حال فضایی خلاقانه تر برای مخاطب ایجاد کند. فیفا ۱۷ با ارایه ترکیبی از سیستم های جدید شوت زنی (که بتوانند توپ را تا حد امکان به نقطه مورد نظر برسانند)، پاس های حیاتی و بازی ساز (که با فضا سازی و ایجاد موقعیت شرایط را برای گل زنی فراهم می کند)، ضربات پشت دروازه هدایت شده (که با شروع های مجدد سریع و هدفمند می تواند حملات خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کند) و ضربات سر بهینه شده (با کنترل بهتر روی جهت و قدرت ضربه) حملاتی جذاب تر و واقعی تر را به ارمغان خواهد آورد.

Alisp59 بازدید : 179 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

telegram cover

Telegram امروزه جز یکی از از مسنجرهای محبوب در زمینه ارسال پیام صوتی و تصویری و متنی محسوب می شود. سرورهای این نرم افزار بسیار قدرتمند و امن است و ساخت گروه و ارسال ویدئو ، عکس و فایل تا حجم 1 گیگابایت و شکلکهای متنوع و رمزگذاری اطلاعات شما از امکانات این نرم افزار میباشد.

Alisp59 بازدید : 218 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2017 cover

Pro Evolution Soccer 2017 یا همان PES 2017 جدیدترین نسخه از سری بازی های ورزشی PES است که توسط شرکت KONAMI ساخته شده و به گفته مسئولین سازنده PES 2017 بهترین و کامل ترین نسخه این بازی از لحاظ گرافیک و گیم پلی می باشد. کونامی ابتدا تمرکز زیادی روی خلق یک گرافیک باورپذیر دارد و پس از آن هم تمرکز بر روی پی‌ریزی یک گیم‌پلی کاملا واقعی. در زمینه گرافیک، امسال شاهد رقابت جالبی بین PES و فیفا خواهیم بود. فیفا با استفاده از موتور فراست‌بایت قطعا گرافیک زیبایی ارائه خواهد کرد و PES هم کماکان از موتور بسیار قدرتمند فاکس (Fox Engine) برای خلق جلوه‌های بصری خود استفاده می‌کند که قدرت آن، در نسخه سال ۲۰۱۶ این بازی کاملا مشهود بود.

Alisp59 بازدید : 250 پنجشنبه 18 شهریور 1395 نظرات (0)

apple

شرکت اپل در طی مراسمی در سانفرانسیسکو آمریکا در روز 17 شهریورماه از محصولات جدید خود مثل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس و اپل واچ و... خود رونمایی کرد. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نام جدیدترین محصولات این شرکت است. آیفون ۷ از لحاظ طراحی و مشخصات سخت‌افزاری، تغییراتی را نسبت به نسل پیشین خود تجربه کرده است و با قابلیت‌های جدید، سعی دارد تا روند موفقیت‌آمیز فروش نسل پیشین خود را ادامه دهد. کمپانی اپل اعلام کرده است که نسل جدید آیفون از ۲۶ شهریور عرضه خواهد شد. هم اکنون میتوانید این مراسم را از سایت ما دانلود کنید.

Alisp59 بازدید : 213 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows 2016

نام فیلم: Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows - لاک پشت های نینجا خارج از سایه ها

سال انتشار: 2016

کیفیت: 1080p/720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان:  لاک پشت های نینجا که در نیویرورک هستند ، خود را برای مقابله با دشمن سرسخت خود ، تی سی آر آی آمده می کنند. دکتر باکستر استاکمن که بر روی پروژه ی طوفان اوزونی برای دشمن لاک پشت ها کار می کند ، در حال آماده سازی مقدمات حمله ای آسمانی و بزرگ به نیویورک می باشد. حال آپریل اونیل خبرنگار به کمک ۴ لاک پشت قصد دارند مانع از وقوع این حمله ناگهانی به نیویروک شوند و …

Alisp59 بازدید : 201 شنبه 30 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود بازی GRID Autosport Complete برای PC

GRID Autosport Complete یک بازی هیجان انگیز و حرفه ای ماشین سواری است. نسخه complete این بازی تمام آپدیت ها و بروزرسانی ها و افزونه های عرضه شده برای این بازی را داراست. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.

Alisp59 بازدید : 286 دوشنبه 25 مرداد 1395 نظرات (0)

KMSAuto-Net

KMSAuto Net یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزارهای موجود در زمینه کرک و فعال سازی ویندوزهایی نظیر 10 و 8.1 و آفیس های 2016 و 2013 می باشد. هم اکنون میتوانید این برنامه را از سایت ما دانلود کنید.

Alisp59 بازدید : 149 پنجشنبه 21 مرداد 1395 نظرات (0)

wise care 365 cover

wise care 365 میتواند انتخابی ایده آل برای میلیون ها کاربر ویندوز که می خواهند از ویندوز و کامپیوتر خود مراقبت کنند باشد. این نرم افزار با بستن برنامه ها باز در بک گراند که بدون اجازه شما در حال فعالیت اند و پاک کردن رجیستری می تواند سرعت و عملکرد ویندوز شما را بهبود بخشد. هم چنین به کمک wise care میتوانید برنامه های باز دز بک گراند و میزان استفاده آن ها از cpu را مشاهده و در صورت لزوم آن ها ببیندید. پس اگر میخواهید کامپیوتری بهینه داشته باشید این نرم افزار را از دست ندهید.

تعداد صفحات : 56

درباره ما
دانلود رایگان جدیدترین و آخرین نسخه انواع بازی ها و نرم افزارها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 84
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 753
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,348
  • بازدید ماه : 1,348
  • بازدید سال : 34,514
  • بازدید کلی : 1,079,031