loading...
زد بی دانلود
Alisp59 بازدید : 338 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (1)
 

سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

 
Alisp59 بازدید : 304 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (1)

angry birds

نام انیمیشن:angry birds

مدت زمان به طور میانگین:3 دقیقه

شرکت سازنده: rovio

خلاصه داستان:

زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

Alisp59 بازدید : 1756 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)
mozilla firefox cover
فایر فاکس محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.
Alisp59 بازدید : 355 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

می توان گفت این بازی ترکیبی از سبک های Strategy و Tower Defence می باشد.  در بازی Plants VS Zombies ،زامبی ها به سمت خانه شما حمله می کنند و شما باید با کاشتن گل و گیاه های متفاوت که در باغچه های خانه ی خود می کارید از حمله به خانه تان جلوگیری کنید.
تنوع در گل و گیاه بالاست به طوری که تا پایان بازی ۵۰ نوع گل و گیاه در اختیارتان است . انواع زامبی ها در این بازی وجود دارد معمولی و کند گرفته تا زامبی مایکل جکسونی و ماشین سوار. این بازی در روز و شب در حیاط ، حیاط پشتی و پشت بام صورت میگیرد که شما باید انواع گل را خریداری کنید از گلهای تک تیر گفته تا رگباری .
Alisp59 بازدید : 303 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)
 
به طور مثال iFun Box، iPhone PC Suite و غیره که کار با آنها بسیار ساده و آسان است. نام این نرم افزار iTools است که کم حجم و کاربردی است و محیط بسیار زیبایی دارد.                                                                     

Alisp59 بازدید : 311 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (1)

 

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.شما هم اکنون می توانید این مرورگر را در ادامه مطلب این سایت دانلود کنید.
Alisp59 بازدید : 233 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)
 
مجموعه از جذاب ترین و پر طرفدارترین نسخه های انگری بردز می باشد.توجه داشته باشید این بازی برای سیستم عامل سیمبین بوده و باید آن را در موبایل خود بریزید و بازی را در گوشی خود نصب کنید.
Alisp59 بازدید : 338 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه از جذاب ترین و پر طرفدارترین نسخه های انگری بردز می باشد.توجه داشته باشید این بازی برای سیستم عامل سیمبین بوده و باید آن را در موبایل خود بریزید و بازی را در گوشی خود نصب کنید.

تعداد صفحات : 56

درباره ما
دانلود رایگان جدیدترین و آخرین نسخه انواع بازی ها و نرم افزارها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 878
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,155
  • بازدید ماه : 2,832
  • بازدید سال : 35,998
  • بازدید کلی : 1,080,515